Saturday, August 7, 2010

gilakkk



tahukah kamu, hari ini adalah hari yang paaaaalinggggg dasat pernah aku buat seumur hidup... wuwuuwuwwuuw sok2 aku cerita ehhh...

aduhhhh sakitnyeee tangannn.... tadi nak gosok gigi, berus gigi terjatuh.. nak amik kunci dari ayah, kunci jatuh..
bila baring2, rasa tak stabil, rasa terbuai2... wahhhhh dasatnyee kesann hari ini!!!

rasa nak demam pun ada ni, uwaaaaaaaaa

huhu drama queen nyee saya, uhuk uhukkkk


esok esok tau saya cerita saya buat apa hari ini.

macam kene tidur jekk ;p giler leteyyy

Selamat malam dunia~


note : baru aku tau aku ni lembik orangnya. ingatkan kuat


3 comments:

dd dudu said...

{ciare}
HIV test sakit ke eh ciare?


hehe mane de cucuk hari ni, sok baru cucuk, keh2

bini edy said...

tak sakeeeeeeeeeeeet

dd dudu said...

{pestisid}
oraittttttttt lisaaaa

makasihhhhhhhhhhhhh