Monday, August 23, 2010

when you tell me that you love me


I wanna call the stars
Down from the sky
I wanna live a day
that never dies
I wanna change the world
only for you
All the impossible
i wanna do..~


isshhh malam ni, tak tau laa nape aku duk asyik ulang lagu ni... sambil tak buat apa2 pulak tu, duduk je dengar lagu pandang tingkap sambil melayan angin kipas yang menyimbahi muka, macam iklan syampu pun ada, ekekeke

lagu ni skang dah di play di blog ni. hehe. haaaaa jangan nak mute eh sound, bukak balik bukak balik! ;p

oh sungguh mendamaikan lagu ini~~ menusuk~ meresap~~

haaa nak kata aku jiwang la tu ;P oh nak kata kata laa~~ x heraannn~~ (buat muka xheran macam ayam penyet entry sebelum ni)

nak buat cane, my type of song kebanyakannye memang slow motion seperti lagu ni ;p uhuk uhuk


tadi tengah2 duk feeling2 lagu lama ni, kuku call. pause kejap, then answer phone. borak borak, letak fon..... play balik lagu ni... oh kuku call balik, uh pause semula lagu ni.. motip tak biarkan jek lagu ni jadi background perbualan kitorang?? xmo ah, kang kuku tu kata aku buang tebiat pulak. uhuk uhuk dah laa kata aku tak rata *masih dendam


;P


ape ek nak cakap lagi.

oh yaa, sok sampai kamis aku ade kursus. haishhh x suke nyee kursus masa bulan pose, musti masa rasa lambat giler berjalan wuwuwu. lepas tu tak ada pemangkin untuk aku pergi kursus *makanan free. wahh malam ni aku kene siapkan scheduled entry laa untuk publish esok.

ho ho ho

ok laaa~~~ taaa~~~



- si kembung -





No comments: