Sunday, August 15, 2010

40,000th visitor contest


* ini sticky entry.... entry baru di bawah yeeeee, jangan ingat saya x update blog ;p sila scroll


rasa macam baru je lagi dapat pemenang 30000th visitor kan kan?

ok dengan secara rasminya, saya mengumumkan, contest visitor dibuka lagi... kali ini adalah untuk visitor yangg keeeee 40,000!!!

pemenang 10000th, 20000th dan 30000th semua pun member2 saya yang menang. kalauuu yang 40000th ni pun member saya yang menang, tau tau laahh nak cakap apa ;P hahaha



cara untuk menang contest ini mudah sahaja. macam biasa, korang tengok statistik saya kat sebelah sidebar ni, kalau dapat print screen angka 40,000 dan menjadi orang pertama yang emel saya, andalah pemenang itu. mudah bukan? hak hak hak


print screen visits ke 40,000 dan emel ke saya di greenrose_dd@yahoo.com

nantikan hadiah istimewa untuk pemenang =)

good luck! ;)



8 comments:

dd dudu said...

{ciare}
nak ke? gud luck ye ciare ;p kot2 rezeki baby ke hehehe

lina said...

adeh....nak cuba nasib gak ni..ngeh..ngeh...alamak tarawih la mlm ni...

dd dudu said...

{kak lina}
xpe kak lina.. jauh lagi ar 40k tu ;p hehheehhehehe

Unknown said...

akak mau menang!!!
caiyokkkk caiyokkk

dd dudu said...

{jivebums}
gluk gluk gluk ;p

Anonymous said...

sayanggg...ada award utk u. sila amik kt my blog ya dear;)

dd dudu said...

{red}
okayyy thanx sayangggg

AiNa said...

40,001...uuu...kurang bertuah nmpaknye..~