Monday, August 16, 2010

tak rata



perbualan dalam phone hari jumaat lepas, selepas balik dari jumpe abah.


dudu
: "awaak, tadi jumpa abah kite tau dah laa kulit kite ikut kulit siapa"

kuku : "siapa"
dudu
: "kulit abah.. hehe kite kan kulit gelap siket, tak macam ma" *ibuku putih gile

kuku
: "ha ahh kulit gelap dan tak rata"

dudu
: "aaaaaaaaaaaa jahatnyeeeeeeeeeeeee" *$%^##$ @%$% @$ *baling pinggan mangkuk

kuku
: "hahaha"


motippppp? uwaaaa





12 comments:

pestisid said...

tak rata..
gelak tutup mulut...

dd dudu said...

{pestisid}
puk
dah laa xsolat zohor lagi hang ni ;p

Tukang cerita said...

tak rata pun, kuku syg gak...
:)

marinahunny said...

eee kuku x bekap pom tunang dia..

nk gelak sama buleh x?

hahahaha

:D

dd dudu said...

{tukang cerita}
err :p

{kak marina}
memangg :P

pestisid said...

dah solat la..
tak rata tak rata..
mcm la kuku rata..
eh mcm la iols rata...
jom nanges..

dd dudu said...

{pestisid}
hahaaa uols pun x rata ke, ekekeke

mun-e said...

tak rata? kekeke.

dd dudu said...

{mune}
jom masuk gang tak rata T_T

mun-e said...

taknak laaa.. kulit i rata. flawless gitu

wahhh :P

Sya Sakura said...

alah.. dh tergelak jugak.. heheh.. tp encik kuku tetap sayang kan? hehe :)

dd dudu said...

{mune}
ellehhh ;p

{sya sakura}
sayang sayang ;)

;p