Friday, September 24, 2010

friday blues


"dd x pergi jamuan raya kat dectar?"

"dd x pergi jamuan raya kat dectar?"


hoho dialog yang berbunyi bile orang lalu depan partition ku ini.

hari ini ukm ada buat jamuan raya, kosong je rasa ptm ni, hampir kesemua pergi sana. tp aku xpegi pun, huhu.

orang lain monday blues, aku friday blues.

ahuk ahuk, dari semalam mood adalah kureng siket. angin kus kus dah lalu laaa kot, uwaa... x sukeeeee x ada mood..


tido pun awal semalam pukul 10 lebih, lepas tu bole pulak mimpi x bes.. mimpi photographer tak datang masa aku nikah.. motif??

nway muni, aku dah tengok dah video kawen fairy tales yang ko suruh aku tengok tu.. huhu pengsan, suwit giler... besnyeeeee :)


ermm comments dan chatbox nanti saya reply ye, nak siapkan kerja yang x siap2 lagi ni.. plannye nak siapkan minggu ni, dah tak siap ni, nampaknye hari ni balik lewat laa :)


dd.. semangat...







2 comments:

Sidratul Muntaha said...

uia semalam ptg
huuuuuu
tak daya nak mkn byk2 sbb dah nak balik.
ari jumaat daku tak biru
cuma huru hara sikit

dd dudu said...

{sidratul muntaha}
ooo awak uia ye ;)

salam kenal =) hee