Tuesday, September 21, 2010

cerita siket je.. ;p


tangan ni ada rasa gatal siket la nak cerita pasal jumpa seseorang hari tu ;p

seseorang itu ialah abah dan keluarganya huhu.

siket jek tau, x bole tanya lagi dah tau ;p



1) rumah abah rumah teres, lagi besarr dari rumah saya. yela, saya rumah flat je. eh tak baik kan cakap macam tu :) pukul lah saya. xpe, yang penting selama saya hidup ni, saya ada keluarga yang sangat comel dan penyayang kan :) ^^


2) abah ada 2 kereta. ooooo.

3) masa sampai hari tu, isteri abah (mak tiri saya) merangkul ku dengan sangat erat dan mencium pipi ku bertubi2. tapi saya hanya berdiri kaku. speechless.

4) saya xtau nak panggil beliau apa. beliau suruh saya panggil dia "ma"... tapi "ma" saya ada sorang jek. huk.

5) erm saya jugak di ajak ke negara asalnya di Thailand. err xpelaa, terima kasih :)

6) anak2nya macam baik. mereka ni adik2 saya la la kan? tapi saya diam je, tak biasa kan. diorang peramah "kak yana, meh laa duduk sini". saya hanya senyum. dan ada la jugak jawab soalan siket2. hehe

7) banyak sangat makanan yang dihidangkan. untuk menghormati keluarga abah, saya makan la juga. saya ambil semangkuk tomyam.

8) banyak lagi ceritanyaa... tapi biarlah saya berhenti setakat ini dulu k... huhu


mungkin ini satu permulaan untuk hubungan kekeluargaan? dan mungkin juga yang terakhir saya balik terengganu, i have no comments.


xbole comment tau, maaf eh, hehe. apa yang saya rasa di hati sekarang sangat la orang lain x bole rasa. *padahal sebelum ni saya ok je kan, ekekeke. harap memahami^^