Wednesday, September 1, 2010

silap paham



masa berbual dengan kawan2..(lebih kurang.. tak ingat sangat dialog tepat)

si E : "lagu Glee bes2 kan.. pok pek pok pek.. Glee.. pok pek pok pek"
si K dan rakan2 : *mendengar apa yg si E kata dan mengiyakan
si D : *menyampuk. "Glee tu siapa??"
si E, si K dan rakan2 : *terpaku.. dan gelakkan si D



masa berbual semasa berbuka puasa

si D : "kite kann, buruk pangai, masa buka puasa kite bukak tv, layan Istana Takeshi. kelakaaa gilerrrr"
si E dan si I : "Istana Takeshi yang english kan sekarang? alaa yang bahasa jepun lagi bes"
si D : "ha ahhh"
si E dan si I : "memang kelakar pun, giler2 diorang ni"
si D : "kelakaar kannn"
si R : *blur. "Istana Takeshi tu siapa berlakon??"
si D, E, I dan rakan2 : *terpaku.. dan gelakkan si R



masa zaman belajar dulu. dekat dalam bilek kolej. ada cd Rational Rose atas katil si D.

si P : "Rational Rose?? cerita apa ni?? macam bes jeee"
di D dan si L : *terpaku.. dan tergelak




hahaha paham x ek?? meh laaa aku buat note

Glee : adalah musical-drama
Istana Takeshi : adalah game show jepun
Rational Rose : adalah software IT

hehe..




6 comments:

pestisid said...

E=ezan
R=Ros
D=Dd
K=Kuku
P=Pae.


hokhok..betul tak betul taaaaaaaaaaak?

motip pae ckp rational rose best???nangis

dd dudu said...

{pestisid}
baguss!! ko memahami dialog2 ini dan dan mengenali watak2 nyee sekali. ekekekekeee


kan. motip pae??? dia kateee ingatkan Rational Rose tu macam cite Emily Rose

dd dudu said...

*nanges jugak

pestisid said...

eh dah ingat daaaah kisah pae ingat cite tu ala2 kesinambungan Emily Rose tu..sooo Pae la..Pae blur kan?

dd dudu said...

{pestisid}
ha ahh pae.

n motip kite ngumpat pae kat sini. hak hak

rosealley said...

owh kantoi