Monday, September 20, 2010

beraya di ulu bendul dan taman bunga raya



hari sabtu hari tuuu..

mau beraya di rumah cekde ku di Ulu Bendul. taman rumah cekde ku ni betul2 laaaaaaaaa sebelah air terjun ulu bendul. sejukkk jekkk :D


cekde ni adik kepada ibuku.
sebelum mai, cakap kat cekde "cekde, kite nak makan laksa". hehe xpe dengan ibu saudara sendiri, memang boleh main request2 ;p

hahaha aku paling suke makan laksa, tp sepanjang beraya kat pantai timur ni xjumpe langsung laksa, sampai kepingin sangat dah aku. hok hok

kebetulan, cekde ku ni memang dikenali kemahirannye membuat laksa yang sedap.

puas ati akuuuuuuuuuuu


2 pinggan aku belasah. huhu


xcukup dengan itu,

cekde bagi lagi ni tuk anak sedara kesayangannye ni. eh paling kesayangan adalah abang aku, aku jatuh nombor 2, huk2 ;p



memang puas dapat makan laksa yang diidam2kan.

:B

ada gak mee goreng


sambil bergosip sambil cicah2 mangga besar. kecurrrr





ok habesssss beraya di Ulu Bendul.




balik tu singgah umah nenek iza kat bunga raya sebelah kolej tar, iza wat cukur jambul (pagi) dan open house (petang).
xsempat nak pegi yg pagi nye,

last2 jadi orang last datang umah iza.
segannye sayaaa -___-



susah2kan famili iza je kitorang datang lewat -___-



puteri, say hai to kak auntie diana^^

iza, lawa baju ko. Bandung mari eh????




curik2 ambil gamba buaian berendoi :p



No comments: