Monday, September 6, 2010

spageti goreng dan nasi ayam



Salam, selamat berpuasa.

tak de mood ni.. tapi takde mood pun, nak letak jugak gamba makanan.. penat2 snap kan.


semalam saya buat spageti goreng.

alamak ter'oily sedikit.
sayur pun malas nak keluar rumah beli. so kosong je la.
tapi sedap. aroma bawang putih dan udang menusuk di hidung.
bole x nak sombong kata makanan sendiri sedap? ish pukul kan dd ni.





ma pulak buat nasik ayam, ayam kicap digoreng sampai rangup. gelap jadinya, nampak x.
sedapnye nasik ayam.


abang dan kak shira balik rumah semalam.


ok lah. bye
huh


4 comments:

marinahunny said...

hukhukhuk sedap nye nasi ayam...

pestisid said...

oh pinggan lembu tu pinggan ko ek?? tidak syak lagi pinggan ko la nihhh

.ala2 sticky entry.pinggan sticky...pinggan busuk ala2 bantal busuk ke konsepnye? hakhak

pestisid said...

tidak syak lagi memang pinggan feveret ko aaaaaaaaaaa..

http://littleflowerfarm.blogspot.com/2010/08/cukup.html

dd dudu said...

{kak marinahunny}
huk2 sedappppp

{pestisid}
motip ko perasannnn pinggan lembu sayaaaa??? uwaaaaaaaaaaa


baiklah saya mengaku, pinggan lembu itu adalah pinggan busuk saya T_T