Wednesday, September 1, 2010

jom terhibur



petang2 tengah semangat2 buat koding, *aku pagi je lemau, petang mesti datang semangat hehe... tetibe dapat ym dr lisa.. bagi gambar2 yang di gugelnye..

ahak hak hak aku terhibur... gelak tersekatt sekatttt aku dibuatnye.. ahakk hakkk


rilek giler ayam ni ber'jakuzi



yang ni aku tak tahannn, aku nak gelakkkkkkkk :'D



gelak tutup2 mulut




kijamnyee siapa yang buat ni kat atuk kfc, hik2



lisa, bongokkk arrrrrrr hahahhahaha aku terhibur aku terhibur! :'D




kesian lalat2 ni jadik mangsa, eheheheh




siuttttttttt




sian lalat-lalat ni kene paksa lumba lari hahahahah



lalat pun masuk acara lompat tinggi. kerlass~~~



aduhh kejang perut aku gelakkkkkk

lalat2 xtahan nak masuk toilet. siappppp pegang2 perut sakit perut xtahan hahahahahahahahaha




ngonggg laaa ko lisa..... sakit oiii perut aku tak nak terhambur gelak di ofis :'D







11 comments:

pestisid said...

adoilaaa ko pegi buat entry betul2 plak..kelaka laaaa lalat...penat gelak..ke ni level2 kite pembaca sincan tegar je yg gelak..bagi org lain x lawak kot..kof2

dd dudu said...

entah, yg penting lawak Raja Lawak sy xgelak kecuali lawak zizan, lawak lalat ni sy gelak arrr

hik2

Ogy said...

hadoiii mana kutip ni dd..keremp erot akak...ngeee

dd dudu said...

{kak ogy}
tu haaa si lisaa tuuuu, celah mana lahhh die kutip hahahahha

krem jugakkk

pestisid said...

oh sama2..kita adalah pasukan gelak sincan, zizan dan lalat..

lawak aaa lalat...

dd dudu said...

{pestisid}

yehhh pasukan gelak sincan, zizan dan lalat

susan = huzz ekekekeke tetibe

lina said...

hehehe tak ada kerja ekkk.

dd dudu said...

{kak lina}
hehe adee, tp sambil wat keje sambil gelak, hik2

rosealley said...

haha, klaka la gambar last tu, tapi sebelum2 tu pun klaka gak, haha

cronyz said...

gamba lama...next!!!

dd dudu said...

{rosealley}
hahaha kannn


{cronyz}
aaaaaa nyampahhh arr