Thursday, September 16, 2010

hari ini :)


Assalammualaikum..

hehe..

hari ni, saya cume diam.. senyum.. diam.. senyum..

x pe ke ;p
tak tau nape, mulut ni macam kena gam pulak ;p ahuk ahuk ;p

tapi mak kuku sangat baik laa ^^ *wink

lama jugak stay umah kuku tadi, makan kuih, makan nasi, tumpang solat. hihi

erm diam.. senyum.. diam.. senyum..
;P

erm esok, keluarga kuku pulak yang akan datang rumah saya :)

Bismillahirrahmanirrahim..
behave dd, behave~ tuang air leklok, jangan tumpah2. ahuk ahuk.


note : tadi masa datang, kuku yang hidang air dan tuang air, hik2 comelnye ;P larikk~


okie laa, nak cerita lebih2 pun tak tau nak cerita camne^^ nak tidur la. Selamat malam dunia^^





4 comments:

hanabira said...

congrat ye..hee..im still wishing that i'll attend ur wedding..huhu

dd dudu said...

{hanabira}

huhu hana ('_')

mun-e said...

kenapa pula hana? huhu

dd dudu said...

{mune}
adik ipar hana kawen tarikh sama ngan aku huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu