Saturday, October 16, 2010

positive


huhu petang tadi rasa down siket..
sebab..

dapat berita yang aku kantoi... dengan ketua... ber'fb masa ofis hour :(

dan perkara tu sampai ke telinga ku petang tadi.

kantoi masa kursus semalam.. entah aku pun tak tahu la kann kenape kursus semalam adalah sangat membuatkan aku busan dan mengantuk... dan akhirnyeeee mendorong ku untuk me'login facebook.. dan gatal pergi tulis kat wall sendiri bagitau yang aku tengah mengantuk...

dan akhirnye.. kantoi di situ.. dang!


padahal sebelum ni, aku agak berhati2, tak berani letak status *tipu, memang aku malas pun sebenarnye, tapi pernah gak sekali dulu buat status iphonecelup, tak berani comment kat ape2 je lah yg fb tu masuk emel aku,selalu hold untuk bagi comment malam karang jek... lagipun facebook bukan kegemaranku sebab aku lebih suke My Secret Garden, lebih syok sendiri.. hrmmm tapiiii dah nak jadi semalam, nak buat macam mane..

bak kata pepatah, "you get what you get, you don't get what you deserve"..

eh aku curik ayat siapa ni? sori la slashdot, tumpang kejap ekekeke.


takpe, down tu kejap je petang tadi... sekarang dah ok dah :) thanx ye kawan2 ofis yang ala2 macam membela-aku-konon2-aku-takde-la-bersalah-sangat-hehe ;p

last2 balik lambat tadi, kak Z duk meng'comfortkan' aku, hihi.


hrmmm fikir positif aje laaa, first memang sendiri salah, tak kesah laa kau x selalu buat pun perkara tu, tapi kalau dah kantoi, ade orang lain kesah ke kau selalu ke tak? huhu

hari ni kite dapat pengajaran macam ni, lepas ni jangan laa ulang kesilapan yang sama lagi.. ataupun kite buatlaa 'sesuatu' berdasarkan apa yang kite dapat hari ni.. got it?


positif positif.. walaupun rekod namaku dah ala2 buruk siket, tapi x apalaaa, positif ajelaa, semua pun pernah buat silap kan... huhu.. okie... tata



disebabkan aku rasa entry ni ala2 isu sensitip, xnak allow comments, huhu aci kan ;p