Saturday, October 16, 2010

jumpe puteri tujuh 14.10.10



14.10.10 khamis, waktu balik kerja..


besss sangatttttt jumpe diorangggg... satu gang masa kat upm... nama gang adalah gang puteri 7.. puteri ada 7, tapi masa jumpe hari tu ada 5 je puteri.. sebab puteri balkis di medan peperangan berjuang utk masa depan. dan puteri lina di dalam kekeliruan tarikh. dia ingat date tu arini bleh?? =p eh motip copy paste ayat ciare? hahaha


jumpe kat taman warisan, putrajaya.
alkisahnye diorang nak jumpe kat dapur mas atau tempat lain la. masa ni berbalas2 message kat fb. fb? sebut fb, hatiku terguris sangat :( huhu tetibe.
lepas tu ciare laa request taman warisan sebab katanya, kalau tempat lain takut dd akan sesat xjumpe jalan ;p kuikui motip?? ;p


puteri ateh, puteri hana dan puteri ciare.


dan sesungguhnye aku sangatlahh suprised bile nampak ateh. xtau pun ateh akan ada.
rupe2nye ateh mohon restu dari suami, nak datang ke KL semata2 nak jumpe kitorang, oh terharu sangat :')


puteri hana lak keje kat kelantan, ada kursus kat KL, tu yang bole buat reunion ni hehe


puteri ciare keje kat jalan duta, hehe motip perlu bagitau tempat keje diorang di mana? ;p


puteri dd, puteri semut, puteri ateh dan puteri hana.


puteri dd keje kat ptm, ukm ;p kacang jek nak mai putrajaya.

puteri semut aka ja pulak, keje kat damansara tapi umah kat putrajaya. so x logik laa kalu x dtg reunion ni kan, nak kene tembak? ;p



seronok betul tengok perut ciare, hihi


oh sesungguhnye jalan dengan ciare wanita mengandung ni sangatlaa bes.. dapat sipi2 keistimewaan, hik2.

tengah nak melintas jalan, kereta lain perlahankan kereta dan berhenti kasi ciare jalan, hahahaha suke suke *tumpang sekaki


dd dan ciare-mengandung-sangat-comel



sesungguhnyee malam tu jumpe, kitorang asik gelakk je.... sampai tak cukup nafas aku.. kawan2 aku ni dah kawen sume tapi lawak tetap tak hilang dari sanubari diorang,
dah nye... tukang semput nak gelaknye aku laaa, sebab aku tak pandai buat lawak, hihihi


................

ja yang baru sampai..

ja : "ciare, gemuknye ko.... terkejut aku... padahal aku baru je jumpe ko minggu lepas"
ciare : "yelaa aku pun perasan, berat aku naik dalam masa seminggu"
dd : "ha ah ha ah ciare ada update blog pasal ni, dia kata baju dia tetibe x muat"
ja : "aku nampak ko macam ular sawa kekenyangan sekarang"

:'D



..................


hana dengan ateh tmpang tido kat rumah ciare tau..

dd : "wahh nanti bile aku dah serumah dengan keri, korang jemputlaa bermalam kat rumah aku pulakkkkkk ekkk" *eksaited giler cara cakap


hana & ja : "takutnyee....
" *dengan muka ketakutan




kuang ajoooo ;p





....
............



ja & hana : "dd, nanti ko dah kawen mesti ko x sempat punye nak update blog" *motip?
dd : "ha ahh kurang update rasanya, tapi bukan sebab tak sempat laa"
hana : "habes sebab apa, sebab keri perhatikan ko dari belakang eh, kui kui"
dd : "hihi tak laa.. sebab aku rasa baru2 kawen mesti aku x bole nak bezakan mana satu yang bole cerita kat blog mana satu yang tak bole ;p haha"
ja : "xpe! aku dan hana boleh jadi auditor ko.. ko buat je draf lepas tu hantar kat kitorang biar kitorang audit"
dd : "errrrr"
hana : "tapi kalau sampai kat aku, aku lepaskan je sume dd, 18sx pun aku lepaskan haha"
ja : "aku tak. sampai kat aku, aku potong potong sume.. last2 tinggal tajuk dengan Yang Benar aje, isi xde."
dd : "abes, motif aku nak publish? hahahaha"


hahaha :'D

sian bb ciare, maknye asyik vibrate je kuikui



..............



ja : "ateh, aku banyak nak tanya ko soalan"
ateh : ...
ja : "ko duduk kat mana sekarang?"
ateh : "kat kuala kubu baru"
dd : "habes tadi ni ko dari mana? naik apa"
ateh : "dari kuala kubu baru la.. naik komuter"
ja : "suami ko keje kat mana?"
ateh : "kat kuala kubu baru"
ja : "nanti ko mengajar mana?"
ateh : "tengoklah, kalau posting tempat lain, aku nak mintak tukar kuala kubu baru"

dd : "ciare, ko perasan x jawapan ateh sume adalah kuala kubu baru"

dd dan ciare : *gelak gelak gelakk

hana, ja dan ateh : masih sesi soal jawab, dan semua soalan ja kepada ateh dijawab dengan jawapan kuala kubu bharu :'D


sangat kelaka ok masa tu. cerita dalam blog x dapat gambaran sangat sebenanye hehe.


......



baru jumpe 2 hari yang lepas, ku sudah rindu sama mereka :(

terima kasih Tuhan sebab hadirkan mereka dalam hidupku :)


nampak tak apa aku nampak??
aku nampak perut ateh. oh~~



last sekali.. gambar ni

aku rasa ni pakai tangan ateh yang panjang tu untuk ambil gamba sendiri, tapi last2 muke ku nampak separuh, mulut hana x nampak, dan ateh sendiri langsung x nampak :'D
kakakakaka



okie bye. ttym ;)



1 comment:

ja said...

hahhhh..bestnyeee