Monday, October 11, 2010

capek



capek gak 2 hari ni.. hihi buat macam2.. ke sana ke sini, buat tu buat ni, bla bla..

semalam balik dari resepsi shai pukul 12 tengah malam.. naseb baik mak nak bukak pintu.. hehe.. lepas bersihkan diri, pengsan terus tidur...

lepas tu, pagi tadi sahut2 dengar suara ma dari luar tingkap.. "yanaaa~~~ ma ayah nak pegi pasar tani ni~ ade orang tengah sembur ubat nyamuk laaa kat flat niii.. sekarang orang tu kat tingkat bawah, kejap lagi dia naik atas.... kalau yana taknak keluar, pegilaa bilek ma, nanti yana lemas.. ma nak keluar nii"


"em....." *sahut mamai2

*alaaa sembur ubat nyamuk yang masuk semua rumah tu.. kalau xde orang, die xmasuk laa kot... sembur sepanjang koridor je laa.. tapi kalau ada orang, orang tu kene keluar la.. bau die kann tajam.. boleh lemas.. lepas tu makanan2 semua kena kasi tutup.. ma suruh aku pegi tido bilek ma sebab bilek ma jauh siket dari koridor... so kalau asap masuk dari rongga2 tingkap dan pintu, taklaa lemas sangat kan"



tak lama kemudian, ma pun balik...

"yana tido kat sini lagi??? tak lemas ke? tak kan tak sedar asap masuk? xkan tak bau apa2?"

"aaa... xde pun..."


wakakaka punyelah pengsan sampai asap semburan yang bergumpal2 masuk rumah pun aku boleh x sedar.. kui kui.. naseb laa kene bebel dengan ma.. tapi sebenarnyee aku dengar je bunyi mesin sembur tu... tapi dalam mimpi.. bole?



ok lahh sekarang dah pukul 12:23 am.. nak tidur.. bye bye.. banyak nak update ni, tapi esok je laa ye :) Selamat malam dunia


motif letak gambar shai?

saya rasa kawan saya yang sorang ni sangat cantek di hari pernikahan.
:)


7 comments:

YuYu said...

saye yakin DD pun akan anggun di hari bahgia nanti... :)

mia said...

hehhe....mase kecik suka ikot montot lori yg smbur nyamuk tu, pastu buat iklan nyanyi3 sbb ade asap-asap tu kan...ahha..btw, stuju dgn yuyu, dd pon msti cun sgt berseri-seri gak nnti..

iedayah said...

diana..kdg2 i pn mls kuar bl dorg dtg sembur nyamuk.slu tutp pintu n sume tgkap je coz kemalasan terlampau.hihi

dd dudu said...

{yuyu}
wahh suwitnyee yuyu^^ thanx, hehe segan

{mia}
ahahaha comelnyeee ikot montot lori ;)) (gelak tup2 mulut)

thanx mia, xpe nanti mia dtg kan, tgk la, erm biase2 je kot. hihihi


;p



{iedayah}
laa yekeee, kuikui sungguh kool~^^

haha

yuyu said...

dd, tang mane yg sweetnye tuh??ahaks!! awk pun comey,dendiam je sy usha selama ni..hihi..

dd dudu said...

{yuyu}
hehe tang budi bahasa dan keperibadian, ekekeke ;p


yuyu jemputlaa mai datang kenduri saya 20.11.2010 :)

yuyu said...

insyallah, kalau xde aral melintang pukang sy dtg ye.. sbb bln 11 byk tul nak attend wedding kawan2.huhu.btw thanks invite sy ye..walau baru sebentar je kite tegur.. hehe.