Sunday, June 8, 2008

tulunnnnn

haii awakk
shuh shuh shuh saya x nak diganggu skang

apa yg awak rasa skang?
saya sgt takut dan x tenang

kenapa awak takut dan xtenang?
sbb saye takut nak prizent rabu ni kat konferens langkawi

kenapa awak takut nak prizen?
bole x saya cakap yg tu diluar kemampuan saya... saya takut prizen dpn org ramai laaa.. ziffiii taaakuttt sangaaatttt ~(' ')~ (aksi gaya zizan)

apa yg jadi punca awak tetiba jadi begini?
sbb tadi saya bukak website kmice tuh, participant die ade dr taiwan, korea, jepun n india... takut laaa kalau dorang tanye soklan pelik2 kat saya.. macammanaa

awak dah prepare belum sampai takut sangat ni?

dah laa kott.. hafal tu hafal ni tp takut bile depan dorang tetibe sume pun jadik lupaaa

jadiii apa yg awak buat tuk tenangkan diri sendiri?
saya menyanyi lagu dangdut amelina dr tadi

iyee?? dah solat hajat belum tuk tenangkan fikiran?
dahh.. skang ni dah di kire ok n tenang cket ni tau berbanding tadi2

apa keajaiban yg awak tunggu?
ooohh keajaiban ye.. saya harap participants selain ros dan lina sume x jadik datang sbb ade hal hahahha saya sgt jahat puk puk :^

ha ah laa awak ni jahat nyeeee
yeee saya tauu kan saya dah kate td =n

awak masih nyanyi lagu dangdut?
taakk dahh.. saya tgh dengar jek skang

nape dangdut?
xtauu

ooohh.. awak ade nak cakap ape2 lg?
xdee laa... awak yg sebok2 tanye saye dr td

ok .. saya cume nak nasehatkan awk jgn kalut2 sgt laa... wat rilek jekk.. nanti prizen xpayah laa pakai spek, xdelaa awak nampak muke org2 tuh.. lepass tuhh saya tau awak bole buat... baikkkk punyaaaaaaaaa (dgn gaya zizan lagi)..awak berusaha yaaaa!!
baiklah2.. terime kaceh bebanyak yaa

7 comments:

pandangdenganmatahati said...

laaaaaaa..saya ingtkan nape mintk tolong malam td..rupenya sbb ini yaaaa.. alaaaa awk kan mcm cikgu ageo y mdapat kekuatannya bile bukak spek.. sy yakin awk ade semangat mcm atsukuru punye.. panas panas panas!! makan nasi lemak panas! minum teh panas! present dlm cuaca panas!! fighttttttt!!!!!

p/s: caiyok c dd..!! anda boleh!! dunia khayalan~~dunia impian~~
hehe..

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
hahahahaha ko kate aku cikgu ageo kihkih :'D

yeahhh semangat atsukuruuu p('o')q

p/s --> hukhuk rabu ni bukan dunia khayalan dah tp dunia realiti yg menakutkan huwaaah :o

heeeeee thanx yaa ;)

atsukuru ('o')/

ciare (^_^)v said...

dah pndai menenangkan diri sendiri skg ni...bgs bgs =)
dd bile ko nk beterbangan ke lgkawi?bestnyeee...bile lak aku dpt pegi...tp xnak la sbb konferens..aku nk g sbb nk jln2 :D

pandangdenganmatahati said...

lebih kurang 7jam lagi dari skrg c dd akan mempresent d conference..huwahhh.. cikgu dd ageo boleh!! caiyok!!

p/s: jgn lupe coklat bentuk gajah dr langkawi utk aku tauuu..hikhik

noname said...

hee seems like everything going just fine.. rite? cograts!! ;)

dd dudu said...

{ciare (^_^)v}
heee ko mengkategorikan tu sbg menenangkan diri ek hahhahhaa okie laa tu~~ ;p

dah balik dah dr langkawi uh uh beessss ciareeee, aku xingat pun memori konferens tuh ingat memori jln2 jek :D besnyeeeeeee hati ku masih d langkawi lg T_T

{pandangdenganmatahati}
ko panggil aku cikgu dd ageo =n
haha aku pakai jek spek mase prizen kikikiki

{noname}
em time kaceh (^_^)

pandangdenganmatahati said...

dd mekacih .. :'O ko betul2 bawakan coklat bentuk gajah utk akuuuuu :'D

sangat tharuuuu~~~~

uuuuuuuu~~~

nantikan aku tayang coklat bentuk gajah itu :p