Monday, September 22, 2008

dapat kad raya :P

yeayyy saye dpt kad rayaaaa dr pegawai LHDN, oopss ;p

time kaceh hasni kuu, suke sgt dpt kad raye ni, sebaaabb di buat dr air tangan ko sendiri hehehe

p/s--> hasni buatkann laa kad raya jugakk tuk akuu ;p ko tepek jek mane2 muke aku yg ko ade, xpun ko nak gantikan ngan gamba fazura pun xpe hihihihi
eh alamak!! baru aku tingat dulu ko ade simpan gamba paspot aku buatan ko tuh, tidaaaaakkkk xmauu yg tuuuuu :o

23/09/08

taraaaaa hasni buatkan n edit2 kad raye tuk untuk ku hehhee time kaceh hasni :D

okiee ni kad raya untuk kawan2 sume ikhlas dr diana@dd@dompot :)

15 comments:

surney said...

heheeeee...dd org 1st dapat kad raya dari aku...yg trial version lagik tu..heheee...wat time boring2xde keje..tp still rasa x complete lagik..nnt aku wat kad raya pastu letak muka ko eh...eh??
tp kena caj perkhidmatan rm10 la...heheheee ;p

pestisid said...

dd didot.
ohpisnet sy yg takde keje telah terjumpe link ko dr blog sy.seolah2 beliau telah tertarik.ko kene blanje sy.akibat meningkatkan trafik blog ko.hew~

pestisid said...

ah salah eja.ohpisnet sebenanye adelah ohpismet.puk :<

dd dudu said...

{surney}
elelele hasni rendah diri la tuh hehehe owhh ko nak taruk muke aku yg mane ;D

{pestisid}
ye ye sy tau opishnet tu adalah opishmet ;p ko kan fulu huwarghh kah kah kah kah kah ;D

lisa fulu ;p

dd dudu said...

{pestisid}
eh lisa, patutlaaa mlm td online serentak 8 org, dan saye sgt terkezut sbb slalunye blog saye x de pengunjung, 1 or 2 online jek huhuhu
thanx kat ur opishnet ;p

nanti ko blanjekan die roti john eh hehehe

an.wardrobe said...

kad raya utk saya x de ker? hahaha. eh eh duet raya lagik bagus. keke

dd dudu said...

{an.wardrobe)
ohoooo nak kad rayee eyyyy, agak2 klu bg kad raye leh dpt diskaun x klu beli baju kat an? ;p

an.wardrobe said...

huish~ haha gitu plak.
utk pengetahuan cik adik, semua baju tgh diskaun dah. hehe ;)
baju ke,bag ker.~ semua tgh diskaun ;)

rosealley said...

bestnya dd dapat kad raya....nak gak nak gak, hehe, taun nih xterpk pun pasal kad raya, sonok lak tengok

dd dudu said...

{an-wardrobe}
yekee hehehe nanti kite visit ur blog eh tinjau2 ;p

{rosalley}
rossa td tu kad raye tuk ko jugak laa hehehe nah nah ;)

hee ekceli rindu zaman bg kad raya by hand dulu huhuhu dulu zaman sekolah sume kawan2 pun aku nak bg sampai mak aku bebel hehehe

haishhhh zaman IT xbeshh sgt laaa ;)

an.wardrobe said...

naper x buat chatbox yerk?

dd dudu said...

{an.wardrobe}
eh ha ah ehh nape xwat chatbox yerkk xpenah terpike plakk kukukuku
tp klu sy wat chatbox ade ke org nak tulis kat ctu ye agak2nye :'D

Anonymous said...

hahaha~ mmg kelakar si fulu ni.. si fulu yg menyamar jd pestisid..

dr kecik sampai beso x abes2 ngan kefulu-an nyee~


majulah fulu utk pestisid

ja_di_atas_tujuh

Anonymous said...

hehe kelakar sbb simbol org cacat ni berbunyik --> 'uhuik'..hik hik hik..

ja_di_atas_tujuh

dd dudu said...

{anonymous aka ja_di_atas_tujuh}
kann si fulu tuh, dr kecik sampai ke besoo x abes2 ngn ke'fulu'an beliau ;p

hahahaaa klakanyeeee 'uhuik' cam terperanjat gtewwww

ja pu~