Sunday, September 7, 2008

the journey of desire..

sy ade impian :)
sy rase kehidupan sy makin lame makin bermakne sbb sy ade hala tuju ke arah impian itu^^
sy akan bersabar dan kuat berusaha untuk menyelesaikan segalanye satu persatu..
demi impian saya :)

it's great huh searching for the life we've only dreamed of^^

pa pa pa pa pa pa pa pa~ (lagu for fruits basket)

8 comments:

hanimharis said...

yes my dear..huhu.. bersusah2 dahulu,bersenang2 later..waahh!! ;)

dd dudu said...

{hanimharis}
hihi thanx leli! ;D

rosealley said...

glad n jeles untuk kamu dudu, hehe,
hidupku jugak yang masih kabur2 je nih

dd dudu said...

{rosealley}
hihi ni sebahagian impian jek, impian yg sering wat kite tersenyum :) tp err bab mase depan kerjaya mmg hampeh, zero terus, xnampak ape2 kat depan, kabur kabus jerebu terus ;p

kui.. xpe ros, nanti kite akn jumpelaa ape yg kite cari2 selame ni yek, jgn risau tauu :)

pandangdenganmatahati said...

dd.. ape impian ko ituu? xcakap ponnnnnnnnnn.. tp ros mcm tau jek..aaaaaaaa xaciiiiiiiiii nak tau jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

aaaaaaaaaaaaaaaaa naaaak tauuuuuu jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkk

:'O

p/s: sila sepak aku :p

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
pangg gedeganggggggggggggg!!

;p

aku rase ros cakap secare general laaa pu~ heyy impian xleh gtau org tau, nanti xjadik impian dah ;p segan yukkk

nanti bile impian tuh dah jadik kenyataan aku gtau eh ;p ki ki ki

pa pa pa pa pa pa pa pa~

hanimharis said...

dd,u've been tagged..buat yea..;)

circleinspoon said...

uish...impian kawen ke nih?? waaaahhh~~~baguih2...cepat2lah, bley aku makan nasik minyak lagih. heh...