Wednesday, March 26, 2008

shy flower~~


uuuuuu dah kul 2:26 petang tp tahap ketebalan malu ni masih xdpt di ilangkan...uuuu wpun 'org tu' dah berpesan jgn sedey2 tp aaaaaa~~ susahhnyeee nak ilangkan perasaaan malu nii uuuuu uuuuu :'o

alkesah smlm dr. masrah mintak tulun gantikan kelas die hari ni kul 9pagi sbb die ade hal... tp aku smpi lewat td..kul 9:10 camtuh... dah cuak bayangkan cam bebudak sume dah kuar dr lab sbb assume lecturer xde.. berlari2 anak aku kat fak tuh menuju ke lab khawarizmi uh uh pastuh sampai2 jekk aku nampak se'grup bebudak tgh kuar dr lab iteww...pastuh terusssss jek aku tanye dorang "korang nak p maneeee?"... pastuh bebudak tuh jawab ngn tergagap2 "er errr kitorang nak p makan laaa.. err kelas dah XDE"...... pastuhkan dgn tercungap2 kepenatan aku terusssss jek marah dorang ckp "nape plak kelas xdek? klas ade laaa... dr. masrah xde, tp saye gantikan kelasss dieeeeee~~" ...pastuh dorang sumeee mukeee blurrr kejap pastuh dorang jawab "kitorang kelas yg sebelum ni laaaa....baru jek nak kuar"..... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! maluuunyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaa uwaaaaa :'O maneee nak taruk mukeee niiii uh uh uh senang2 jek sound anak org kan uh uh adoiiiiii teball gilerr mukeee niii klu di pegang pp ni, mmg reseptor tuh xbertindak langsung... kebas n kebal semacam jek huwaaaa cam segan dah nakk lalu bawah fak ni klu terserempak ngn dak2 tuh n dorang ingat lagi muke ni camneeeee uuuu uuu uuuu musti keneee ngejek nanti uuuu uuuuuuuuuuu :'o

moral value nyeee ---> lain kali tanyeee duluu sebelum nak sound ye :) hohohho

8 comments:

mun-e said...

dd dudu
how dare u buat aku gelak smp senget senget mulut kat ofis ni sambil cover cover takut gelak kuat :'D
jap nak gelak ~gelak gelak gelak~
~gelak gelak gelak~ lagi .. hahahah
hahaha :'D alamak xleh stop lak hehe
itu laaaaaaaaaaa.. lenkali sile tanye dlu sblm buat assumption sndiri ek ek.. tapi kaaaaaaaaaaaaan, kalo aku d antara golongan itu.. sampai abis UPM pon aku akn gelakkan ko hahaha.. time makan or kumpul ramai2 mesti ungkit.. hoh " tutor ganti yg salah org tuuuuuuu " kekeke.. (gelak dengus dengus kuar dr idung y pae xsuke :p) hehe.. sayang sayang.. meh aku pujuk.. esok lusa dorg lupe la tu muke ko.. dun wori ek.. tp izinkan aku gelak skali lagi??? wakakakakakkaka .. hehe dah..
sekiaaaaaan ;)

p/s: eee malunye i ade kawan mcm ni :p kekeke .. murni y kejam .. pu~

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
time kaseehh kerane memujukku walaupun di iringgi gelak dengus2 =n

uh uh xmau dtg fak lg ;o poyo ;p ermmm dtg fak tp x ikut laluan bawah kot erm panjat tingkap dr luar fak terus tembus ke bilek aku ni kot ;p

lina said...

sjak ble ko jadi garang ni dd? erm.. ntah2 budak2 tuh saje je ckp diorg klas sebelumnye.. diorg kn kate klas Xde.kalo dh tau klas xde, msti diorg dh kuar 1/2 jam sebelumnye. makmal khawarizmi tuh bkn leh wat pape pun nk tunggu lame2..aku rase ko kene tipu ngn budak2tuh la..meh aku ajar sket dak tuh..

rosealley said...

wahhahahahaha

gelak besar aku bile bace cite ko ni, seb baik dlm bilik server, xtau la student2 kat luar nih dengar x aku gelak,hahahaha

sian ko, at least kalo aku ade, bleh gak aku kenalpasti dak2 bwh dr masrah tu,hoho, sian ko

xpela dd, jdkan pengajaran, lain kali siasat dulu, wahahaha, kan dah MALUUUUUUUUUU,wahaha

dd dudu said...

{lina fashion house}
aku xkene tipulaaa puk... lupe nak tulis yg belakang grup dak2 td kat pintu tu terpacul mukeee lecturer network yg laki tuh(ape ek namenyee ku lupeee) after aku sound dorang wuwuwuwu kirenyeeee mmg klas tuh baru abes arrrr...lecturer tuh siap teguh aku lg tanyeee dr. masrah mane

maksud dorang "klas xde" bukan nnye kelas xde versi lecturer xde tp~~~ maksud dorang klass dah xde means dorang tgh free dr sebarang kelas sbb tuh nak p makan...

huhuuu gtulaaa kesahnyee

dd dudu said...

{rosealley}
ermm.... muke aku kebas lg laa bile terbayang kejadian tadik uuu susahnyeee nak wat x malu.. tp malu jugakkkk grrrr

Cik Seni said...

muahaha..dd dodot dompot btulla ko nie..haha..pasni ko jalan jauh2 sket tau dari aku kat fak...haha...ala,ko buat bodo je la pasni..xpun tukar imej ke..mesti diaorg dah x kenal ko kalo jupe ko pasni..hik hik...XD

dd dudu said...

{surney}
puk kuk :^