Thursday, May 14, 2009

silence..

14 mei 2009 .. khamis

Assalammualaikum sume..
aku baru balik dari terengganu..
tapi x dapat nak ter"taip lak sebab ape aku pegi terengganu..
aku tengah x ok kot.. erm

sepanjang hari aku fikir..
cukup kah amalan ku di dunia ini untuk merasai nikmat Syurga yang terindah?
atau adakah dosa-dosa yang telah ku lakukan lebih berat?

Astaghfirullah Al Azim..

dan, beberape perenggan dari lagu Leave Out All the Rest yang terngiang2 dari kelmarin, masih tergiang2 sampai sekarang kat telinga aku.. huk huk

gamba yang saya snap di terengganu tadi..

semoga hari esok lebih baik dari hari ini :-)

2 comments:

bini edy said...

dd, ade org meninggal ke? kalau terengganu, belah2 mak ko kan? or adakah pakcik samat? gtau laa..

dd dudu said...

{pestisid}
uishh pakcik samat?
enggakkk dehhh

erm sepupu saya laaa, meninggal dalam tidur

huhu