Wednesday, December 16, 2009

pencinta sarung/kotak tisu lawa


huhu dalam banyak2 benda yang boleh di update kat blog ni, tapi aku nak cerita pasal kotak tisu je bole?
ohh cam tak berkualiti jek entry ni.. ahh pedulikan.. hatiku meronta2 nak update blog pasal kotak tisu.. so how.. huk2 ;p

aku adalah seorang pencinta kotak/sarung tisu yang lawa..
kalau masuk lovely lace, usha2 sarung tisu.. tapi mahal nye..
kat Parkson pun suka tengok sarung tisu yang lawa gak.. tak lah mahal sangat, tapi tak murah laa bagi aku ;p

bila ada sarung tisu yang lawa kan, perasaan aku seperti~ nak amik tisu untuk lap2 hidung ke lap2 tangan ke lap2 habuk keee, rasa tenang jeee masa tarik tisu dari kotak yang lawa.. owhh percayalah~
hik2..

hrmm buat masa ni, aku dah ada 3 sarung tisu.. semua aku sayang...


yang pertama

sarung tisu dalam adik kelisaku..
sedap~ rase nak makan je, hihi..
yang ni mak belikan kat Avon


sarung tisu dekat ofis, atas mejaku..
yang ni my friend salwa belikan dekat.. apa ek nama stokis tu, lupe la pulak :D


dan last sekali..
yang ni bukan sarung, tapi kotak tisu.. letak kat bilik..
baru beli dekat Masjid India hari tu masa teman mak beli kain kat Jakel..
cinta pandang pertama dengan kotak tisu ni, 10 ringgit je :D

eh macam buruk jek backround asal tempat kotak tisu ni, dengan komik koyak2 nyee hee.. tukar background japp..

zassss!!
haaaa barulaaaa cun! :D hik

ok ok.. aku tau entry ni membusankan (T_T)tapi aku suke hee... aku berhenti setakat ni dulu ya..

dadada (' '.)/

nah gambar gegar, sekadar gambar hiasan

10 comments:

nisa ~ shasha said...

dd!
dd la org 1st yg nisa kenal, suka kotak tisu! hehes.. :)

anyway, BANYAKNYA KOMIK!!!
bwkla dtg ofis! hehes`

dd dudu said...

{nisa ~ shasha}
hak yekeee, hak hak hak

ade siapa2 nak menampilkan diri suke kotak tisu lg x? ;p

heh, ade jek ezan bawak hari tu komik sincan dd ke opis hahaha

mun-e said...

haha nsb baik x beli kotak tisu 10 hengget tuuu.. kalo x, sama sudahhh

aku pon g masjid india ahad lepas. teman c intan beli brg kat situ

dd. gamba ko tu ingtkan ko pakai porch bag :p rupenya bukan hehe

dd dudu said...

{mune}
munii, aku pun g hari ahad gak :o nape kite x terserempakk :D

ho musti sape2 yg masjid india hari tu tau aku beli katnee, kantoi~ hehe

erm? porch bag tu ape? pouch aku kenal hee..em em aku pakai beg silang jek heeee.. porch tu apee

marinahunny said...

oooh comelnye kesukaan dia..

dd dudu said...

{marinahunny}
hehe sebab kotak tisu itu comel hehe

mun-e said...

cube google image porch bag tu ;)

AnneWeeza said...

Suke! Suke jugak! Comelnyer ;-)

dd dudu said...

{anneweeza}
hehehe suke jugak jugak ;P

bini edy said...

sakit ati sangat tgk dik cerdas ko bersusun2. saya nye dh byk ilang. org pinjam x pulangkan...Y_Y nanges sangat2