Monday, December 14, 2009

BLACK & WHITE PHOTO Contest


omg, baru lepas tengok gambar2 peserta
Black & White Photo Contest.. pastu ternganga2 tengok gambar2 diorang yang kool tu!!! naseb laa ko ezan, pening dan rambang mata hahaha

contest ni sangat kool kannnn.. dan satu2nye contest yang aku jumpe ramai lelaki turut serta.. kool!! siap ada yang mengaku beliau bukan gay sebab join contest... hihi
aku sendiri pun sangat suke contest yang ezzan anjurkan ni, memang lain dari yang lain =)


siapa nak join boleh klik kat banner contest atas ni :)

sebenarnya kan, takutlaa nak masukk~ gambar peserta-peserta lain kool kool belaka uh uh..

tapii~ di sebabkan baca 1 entry tu, ada peserta tu cakap dia suka gambar banner contest ni sebab ada gambar stokin, sooo aku rasa nak masuk laaa ;P eh apa kaitan stokin dengan aku nak masuk? hew hew hew~

to my dear darling ezzan, dd join contest ni.. dd hantar gambar ni yuk ;D

seorang gadis tersesat di istana terbiar~

hik.. gud luck to me :D


9 comments:

k0m4nd3r said...

Guud Luck to you too! ehh gambar dd xde idung!!

dd dudu said...

{komander}
oh makasih makasih, gud luck to u gak, gud luck lah kat sume OASian haha

eh ade laaa hidung.. kat atas telinga tu huhu

GhOsToNe said...

chaiyok2!!!

kalo menang alhmdlilah...

dd dudu said...

{Ghostone}
makasih2

Amiinn :)

nisa ~ shasha said...

cantik cantik!
tp sesat pn dd still senyum kan ;)

dd dudu said...

{nisa sasha}
hehe senyum sebab ternampak putera raja di depan ;p

erkk haha

k0m4nd3r said...

kelies kesel kah?

dd dudu said...

{komander}
ha'ah kelis kesel, seram x seram x hehe

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

cantik gambar tu..