Monday, February 9, 2009

mangsa ketiga

nama model ini adalah anne weeza. anne memakai Cable knit cardigan dari Smiling Lolipop.

hehe tuan kedai malu2 nak jadik model, so import model2 dari luar yang dah membeli baju smiling lolipop heeee ;)

kiut kan anne pakai cardi ni, tuan kedai pun xsempat nak beli ni uhuk huk

;p

time kasey anne^^

9 comments:

Ridhuan said...

hi.. nak kenal ngan si model leh tak?

shitah said...

model comey, baju pun comey.. huhu

dd dudu said...

{Ridhuan}
errrr~~~

aaa sudohhh ade org nak kenal ngn model la plakk ;)

anne sile reply hihi

{shitah}
model comey, baju pun comey
betol betol betol ;P

ciare (^_^)v said...

uuuuu model kamu sume saiz comel2....bile gamaknye dpt tgk model saiz aku ni??ahaha :'D

dd dudu said...

{ciare}
ehh ciare stok2 baru ni kann ade laa tuk saiz kite2 ni heeeeeee nanti klu jumpe lina suh lina bawak ehhhhh

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

cardi tu cute laa nak juge cik dd..? nti kiter jumpe di j.j balakong okie?

dd dudu said...

{atiqah}
alaaaa sayangnyeee sebabbbb cardi itu sudaa sold out :<

tiqa nak request baru? bole, tapi lambat cket laaa dapatnyeee

anneweeza said...

huhuhu.....ayakkk kite xcomey la...cardi tu yg wat kite comey..sile la beli....uhuks :P

dd dudu said...

{anneweeza}
hee org dah jumpe die dah, mmg comel ar ;)