Sunday, February 15, 2009

ayahku suka makan french fries McD

ni gambar masa sakit kat spital minggu lepas, ayah suh aku belikan french fries McD, teringin katanyaa..

nikmatnye makan sambil baring ye..

ayah dah kuar sepital da minggu lepas.. n selepas tu setiap kali aku balik keje, musti ayah pesan suruh belikan french fries McD.. tanpa ketinggalan 1 hari pun.. dah jangkit ngan aku kowwttt peminat fanatik french fries McD :D
setiap kali balik keje musti akan nampak muke aku ni haa kat drive thru petronas taman melati.. abg kaunter drive thru pun musti dah hapal muke aku


"large french fries 1"

"ok 3 ringgit 10 sen" (sambil tersengih kerang)

ermm korang ingat x kesah ayahku dan burgerku?

tetibe aku teringat kesah tu, hidup ini ibarat roda kan.. dulu aku yang pesan kat ayah bile balik keje.. skang ayah dah xkeje dan dah xsekuat dahulu, ayah lak pesan mcD kat aku bile balik keje..
yang bezanya aku x pass my henpon ke abg kaunter mcD ;p

5 comments:

bini edy said...

dudu, aritu lalu sunway hospital. ingt nak singgah tp sy ade urusan lain. sori ek.

ayah ko dah benti keje ke cuti sementara. harap dia bersara la kan. bileh rehat2.

ekkk nak tanya, exam PTD soalan die pasal pe ek?

bini edy said...

salah eja. bileh=boleh.

dd dudu said...

{pestisid}
laa nape x ckp.. klu ko ckp leh laa saya lambai2 dari atas tingkap spital, pu~

ayah dah benti keje dah.. rase sebak gak mase sy g amik barang2 dari dlm keta ayah, sbb kereta projek la punca rezeki dari sy umur 5 tahun sampai laa saye dah besar, paham x perasaan itu, pu~ lepas tu mase pulangkan kunci ke bos ayah, waa waaaa sangat menyedihkan situasi ituu!! kehidupan baru kuarge ku bermula!

tapi bes, 'bileh' laa ayah saye rehat2 ;p

exam PTD soklan general khowledge, ah nyampah, dah laa ade esei, x suke ko stadi arrr buku kenegaraan tu, pastuh bace ar buku karangan english adek ko pasal langkah2 mengatasi itu langkah2 mengatasi ini bla bla

gud luck lisa kuri2

bini edy said...

paham, pahaaaaam perasaan ko. skang ko ngan abang plak kan punca rezeki. em semoga ko dimurahkan rezeki...amin..

Nik Nurehan said...

mmg best!!! ;) ari2 mkn x jemu. keke