Monday, June 22, 2009

belated hari ayah ;p

selamat hari ayah, ayah ;)

saje buat entry hari ni sebab semalam dah ramai yang buat ;p heheheh pangg dd~

untuk hari ayah semalam, saya hadiahkan ayah sehelai baju sejuk color coklat ;) sebelum ni, kalau ayah sejuk, ayah selalu pakai kite punyee baju sejuk, heee comelkann ;p

jadii~~ untuk hari ayah, memang dah niat awal2 nak kasi baju sejuk kat ayah ;) beli baju sejuk kat Cheetah Alamanda huhu

masa dapat semalam ayah hepi gilerrrr sampaikan..

ayah : "dianaaa, nanti lu punye besday lu mau apa, kasi tau je sama saya, nanti saya bagi"

diana : "hihihi apelaa ayah ni, kite x nak ape2 kot hihihi"

perasaan sebenar ---> wohaaaaaaaaaaaa \(^o^)/ sebenarnyee, laptop ku dah makin menunjukkan ragam ni ;p ehem ehem ;p cam nak tukar baru jek ni ;p ehem ehem

pangggg~~~~~

p/s---> alorrr semalam x sempat nak snap gambar baju sejuk tu, nantilaa klu rajin kite snap n upload eh ;) taaaa~~~

(^^_)v
-puteri buah peach-

8 comments:

Apple Cute said...

hehe...laptop inda..hehehe ;p.. aku leh kasi dd laptop..tapi gamabr je la hehehe ;)

dd dudu said...

{Apple Cute}
hoh terime kaseh kerana memberiku harapan~ walaupun palsu ;p

puuu~~

mun-e said...

jauhnya beza nilai baju sejuk ngan laptop

;n

dd dudu said...

{mun-e}
hehehe memain jek lorrr ;p

anneweeza said...

hik..hik...
kite pon nak kasi abah kite baju.. =) tp xbg lg...next week blk Melaka br nak kasi =P

kamoo wat entry ni wat kite xsabar2 nak bg.... =)

dd dudu said...

{anne}
hehehe sabar yuk, lg berape hari jek kann ;)

;p

pestisid said...

eh eh aci ke sistem barter baju sejuk vs laptop? dudu!hehehehehe.

dd dudu said...

{pestisid}
hiks tipu2 jek ;p
tp klu dapat gak, ape salahnyee~~~

penggggg!! kene tembak beramai2