Friday, October 31, 2008

entry pasal hadiah lagi..

ape? busan? ntahh aku pun busan asik wat entry yg same jek tidaaaakkkkkkkkkkk

xkiree! kene bace gak ;p uh korang nak bace entry pasal hadiah keeee nak bace entry pasal aku gosok gigi muahahaha

pu~~

hoh berbalik kepada tajuk di atas~ bulan ni sy ade spend beberape sedikit duit untuk kawan2 sy nye besday ngn kawen :)

ini diee taraaa~~
adiah kawen kawan sy yg bernama baity :) xsempat tgkap gamba isi die sbb dah kasi org jusco tuh suh balutkan hik erm alaa isi die kan~ yg penting ikhlas dr hati sy ni haaa hehehe

ni adiah untuk pae seperti di previous entry ye

lepass tuuuu.. untuk besday muni pade 20hb 10 lak, sy kasi die~ taraaa~

tempat kediaman henponnye

dan


bekas pengorek telinga hew hew hew

dipakejkann menjadi~~ channn~~~

paper beg biru untuk si muni ;)

harap2 kawan2 ku suke sume adiah ni^^ nanti klu aku dah keje, aku kasik hadiah yg lagi gempak2 ekk (^^.)v

13 comments:

Cik Seni said...

nak hadiah jugak... ~~(^,^)~~

dd dudu said...

hee tnggu besday akan dtg nanti eh ;) hik hik

lina said...

(ngn muke x malu)nk adiah gak~~ pastu nk wrap ngn kotak sebijik mcm muni..

nmpk cntk sgt kotak tu

dd dudu said...

heheh tuk lina kene kasi paper beg bentuk kerang gteww hew hew jangan maraa yuk

eh lina besday ko kan bulan jun, jap jap hehe

rosealley said...

bekas pengorek telinga 2 cam comel sgt je..huhuhuh

mun-e said...

ayookkkk dd
sume org mintk ko hadiah~~ abeslaa~~~
ngeh ngeh

p/s: ros, nk ke pengorek telinga tu? :p pngorek ehhh bkn bekasnya :D

mun-e said...

dd, nape biru eh? adakah dlm fikiran ko aku suke kaler biru???

sebenanye aku suke kaler putih, purple, hijau dan hitam :D oren pon suke juga kdg kala~~ hehe

dd dudu said...

{rosealley}
ko sukee yeeee em seswai x wat hantaran nikah ko nanti hihihihi

pu~

{pandangdenganmatahati}
muni ko share2 laa pengorek telinge tuh ngn rosealley

hikhik

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
dlm fikiran aku ko suke kaler hijau.. tp biaselaa la bile beli2 mende camni, camne pun akn terikut taste si pembeli jugak yakni aku .. aku suke sbb die ceria.. mintak maaf eh sbb tak ikut taste ko..
erm..

dd dudu said...

xdpt nak elakkan laa bile beli hadiah org jek musti ter'ikut taste sendiri.. sedangkan klu nak beli, kite kenelaa ikut taste penerima.. byk kali dah camni... apela sy ni kan~ sigh~

rosealley said...

err, kalo wat hantaran, agak2 org tau x 2 bekas pengorek telinge, kui kui

dd dudu said...

{rosalley}
ko biar betol ros nak jadikan bekas korek telinge jadik hantaran ;n

rosealley said...

haha haha haha, kreatif dan inovatif