Thursday, October 30, 2008

hadiah besday pae

kuikui sebenanye kan besday pae 26 sept hari tu tp xjumpe2 laa lagi die ni tuk kasi adiah :P belated giler ni hehe

ooh nak tauu taakk sy beli ape tuk pae? hahaha kecoh laa aku ni puk puk ;p ekceli saje jek nak update blog ni, xkire nak update jugak!! demi nuffnang ku :P owhh nuffnang~ tah2 lepas ni demi nak terlalu meng'update blog, sy sanggup wat entry cite pasal sy gosok gigi muahahahaha

pu~

okiee2 berkenaan tajuk di atas~ ;p

okieee ini jam saya.. warnanya putih.. tp pae sgt laa berkenan sehingga kan die suruh sy belikan.. dah beberape bulan yg lepas dah pae request tp sbb x terjumpe balik kan jam ni, tu yg xbeli2.. pae pun dah lupe kowtt hew

lepas tuh las wik g jusco terjumpe gang2 jam ni.. yesss!! nak buat seprais kat paee la tuk adiah besday die :D tp kan tgk2, warna putih xde yg lawa laaa, nombor die gedabak2.. lagi satu lak nombor xde, main dot dot jek, nanti pae xpaham kang cane hok hok..
akhirnyee, taraaa~~

belikan paee kaler pink.. seswai ngn pae.. tp aaa bile dah beli aaaa jelesnyeeee, rase cam lg cantek dr putih jekk.. paee~~ nak tukar bole? ;p hew hew buruk pangai

si pink dan si putih ;)

malas nak balut2, beli kotak terus hee chomeyl laa kotak ni suke suke, rm4.50 jek (bg sy murahlaaa, xtau klu ade yg lg murah hehe) em pastuh pintu die pun bentuk love aaa saya sukaaaa ^^

taraaaa~~ bersedia untuk di pindah milik hee ;)
harap pae@pupu sukee^^

p/s --> pae xreti blogging2 ni :p die xbuke kowwtt blog ni hehe
uish, sekali pae stalk senyap2 alamakk kantoi nak bg adiah pe~~ hew hew

4 comments:

mun-e said...

oh cawan gajah y dbeli kat kedai 2hengget kat SS :p
aku punye masih OK lagi
pae punye dah pecah kan kan kuhik kuhik

dd dudu said...

eh ha ahhh laaaaaa ha ha ha aku sgt suke cawan gajah niiiiiii hik hik

muni =n aku tunjuk jam pae okay =n tp lain pulak yg ko nampak ye =n

mun-e said...

entah knp cwn gajah itu lbh mnarik d mata ku .. hahaha
maybe kalo ko beli utk aku skali, baru aku nmpk kot :p

eh aku dah tulis entry psl hadiah besday tuh tp masih smpn dlm draft..kuikui
nak tgu hadiah dr kakak ku baru nk publish hehe

dd dudu said...

sebelum ko publish aku dah publish dulu muahahahah aku rancang nak wat entry tuh malam ni.. sbb aku kan ketandusan idea nak update ape ;p kuikui hadiah2 ade lah mangsa

alaaa xpeeee same2 update mende yg same, tp dr sudut yg berbeza hihihihi