Monday, August 17, 2009

sheereen nisa'

saya ada kawan rapat, namanye sheereen nisa'..
kalau korang ade bace entry sebelum ni tau la kot yg aku ada gang WB kat sekolah CBN dulu..
shee..
kawan ku yang paling comel ;)
tapi kawan2 yang lain pun comel gak ;p jangan majuk aaaa ;p

shee..
teringat mase dulu, shee ni asalnye sekolah St. Mary.. lepas tu mase form 2 pindah ke CBN..
aku n the gang niat jahat laa kan mase first day shee, nak buli die siket hehehe...
terus lantik die jadik penolong ketua kelas hahaha..
sian shee..
tapi shee kool jek ;p
last last... jadik rapat giler pulak dengan die.. sabar je laaa...

shee..
kawan yang sangat baik hati..
memang baik hati..
memang baik hati..
sampai x tercerita pulak ape yang baiknyee ;p tapi shee memang antara kawan aku yang memiliki hati yang bersih laa huk huk melambung nye pujian, tapi aku cakap berdasarkan hati ku sendiri.. diam2 aku pun, memerhati orang tau ;p
=)

sheee..
kawan yang memang truly pinky..
memang ramai yang suke pink, tapi tiada siapa2 yang boleh lawan ke'pinky'an shee ni..
hahahahah..
sampai satu sekolah dulu tau shee is pinky.. pinky is shee..
semua barang2 die kecuali baju sekolah atau ape2 yang kene mengikut peraturan, adalah berwarna pink! haishh nak letak gambar lame2 x bole lorrrr ;p paham2 laa kan heheh

shee..
suke menghargai kawan2nye dan buat kawannye hepi..
sebelum aku meminati shin can.. aku suke doremon..
setiap kali shee pergi hadyai ngan family die, musti shee bawak balik barang2 doremon untuk ku.. hik hik so suwit..
lepas tu aku pun melompat2 kegumbiraan bawah pokok kemboja ;p (leh bayangkan x ;p)

haihh kami berempat memang rapat la...
pergi tuition pun memang x bole berenggang..
selalu pulak tu lepak rumah shee... hik hik..

erm bile aku pindah sekolah, aku xlupe untuk merisik kabar dorang ni.. lagipun reporter (shai) selalu repot itu ini hehe...
aku tau shee jadik prefect sekolah.. (musti prefect yg comel sebab she mane reti marah org ;p)..
aku tau shee bercintun dengan seseorang bername izwan dari St. John.. hehe
aku tau shee jadik ketua cheerleaders untuk rumah Pauline.. hik
sume2 pun tau la..
lagipun kitorang setiap tahun, xpenah lupe untuk wish besday sesama sendiri.. sampai laa sekarang =)

lepas tu, bile aku masuk UPM.. shee masuk uitm pulak.. amik accountancy..
lepas tu, part 3, shee sambung kat london.. hebat laa shee!

erm penah tengok kat fesbuk shee... terus rase nak menangis tengok gambar nii..

sampai ke london die ingat gang WB.. huk huk of course laa, klu aku pun ingat ;p pang laju2 ;p DAI = aku laa (DIANA --> DAYANA --> DAY --> DAI)
erm ye kot salahsilah nama aku jadik camtu hehe...

dan akhir sekali kisah nye shee, shee akhirnyaa berkahwin dengan putera hatinye, cinta sekolah nyaaa, iaitu izwan.. hik hik tahniah tau both of u, bertahun2 tuuuuuu bercinta, akhirnye ke jinjang pelamin... aaaa suwiitt^^


yang hari tu aku pergi batu gajah tu, sebab kenduri Shee laaa.. sanggup tau datang dari KL demi kawannku yang sorang ni^^

kad kawen shee maintain cute n pink :D

dari ku untukmu, shee~

Arena Square, Batu Gajah.
aku suke tempat ni, open air tetapi berbumbung dan besaaarr :D
(gambar kredit to shima)


pelamin comel yang ada unsur2 pink ;P
oh very the shee laaa pelamin ni, x serabut n nice :D

bersama shackey buddies yg hadir (iza, shima, zarith)


mase shee masuk, haha comel giler2,diiringi kompang dan suara budak2 comel :D

x sempat amik gambar banyak, curik dari fesbuk shima xpe x

oh gojesnye shee

tapi ada 1 gambar yang sempat amik bersama shee..
tengah gelak besar, buruk giler oh saya

congrats sheee on your beautiful wedding^^

erm pada 15 hb 8 pulak, kenduri shee dekat belah e1, kat padang lalang, sentul.. ke gombak? erm lebey kurang la hik hik.. tapi saya x dapat g.. huk hukk... tadi bukak fesbuk dan sempat laa amik gambar2 shee yang orang lain tag kat die... kredit to all (^^)v

si gojes shee dan shai yang masih seri tunang ;p
(shai, tumpang curi gamba u ek)

iza pun ade ;) sheee, u look stunning =)

hehe ;p congrats again ek shee n e1 =)
wishing you a wonderful beginning, and love to last a lifetime (^^)v

shee, dai sayanggggg shee selalu, dan sampai bile2 =)

oklah,
i'm happyy \(^o^)/

dadada (' '.)/


8 comments:

Siti Mas Hidayu said...

tommorow never die...(Dai) ;p
aku tau dies bukannyer die...hehe tp nk tulis

noname said...

oh akhirnye ada gak org komen ;p

dd dudu said...

{apple cute}
yenna deiii

;p

{noname}
yaa =n terima kaseh kerana menjadik komentar yang kedua ;n

;p

kalaq said...

Jamal pun budak CBN gak ek?hihihi

dd dudu said...

{kalaq}
jamal dak cbn?
haa betol laa tu, die yang jamilah tu laa

mun-e said...

"oh akhirnye ada gak org komen ;p"

tetiba aku stuju ngan keri hari ini. nape tah. besday dia kot :D

dd dudu said...

{mun-e}
cehh budak yg bizi mengalahkan pm nii

jadik penyokong khairi jamaludin ek

puk

Anonymous said...

seri tunang? more like seri murni minyak masak on my face hehehe