Wednesday, August 12, 2009

singing the blues~

yeay dah pakaikan baju biru untuk lappy ku (^^)v


2 ketul biru untuk adik kelisaku ;)

oh ps ku --> so, siapa kata dd asyik color pink jek ;p


15 comments:

lina said...

dd.. mane ko beli balut lappy baru ko tuh? nak cari la. aku teringin nak yang bulu2 tapi xpenah jumpe pulak kat mesia ni.

dd dudu said...

{lina}
ermm beli kat kedai komputer kat jusco hihi

mane2 kedai komputer kan mmg byk jual kann lina ;p

ehh bulu2, klu ko dah jumpe bulu2 roger2 aku ek, nak gak ;p

mun-e said...

ko mesti tengok dlm ceta ape tu? laptop dengan pen2 die sume ade bulu2 kan? =D

dd dudu said...

{mun-e}
cerita apakah?

lina said...

cite clueless. best gile cite tuh. nak pilih2 baju ade system ;p

rosealley said...

wah, lawa lak kulit lappy ko 2, selalu je jupe, teringin nak beli tp xpenah beli

lina said...

tapi dlm legally blonde ade gak. aku suke jugak cite tuh ;p

dd dudu said...

{lina}
heee keluar dah cite2 lina ;p

{rosealley}
aku pun slalu jek nak beli, tp x beli2 hihi slalu cam "nantilah nantilah"
la ni baru tergerak hati beli mase ngn kuku hari tu hik hik

pestisid said...

berapa ringgit yuk? nak beli kale pink la. hikhik.

pestisid said...

berapa ringgit yuk? nak beli kale pink la. hikhik.

dd dudu said...

{pestisid}
erm die ade yg 15 rggt nye, 25 rggt nyee... tapi saye memilih yg 25rggt nye, hew hew hew

beli laaaa kaler pink hik hik
tp pink xde corak yg lawa sgt setiap kali sy masuk kedai hok2

merah putih lawa~

mun-e said...

kat sini pon ade spam dari lisa? haisyooo

Apple Cute said...

hehe...biru sey...mcm tak percaya je dd beli warna biru ...huahuahua :-s

rr said...

Kan i cakap, kaler pink dan kawasan-kawasan yg sewaktu dengannya...


.rr

dd dudu said...

{mun-e}
hik korang ni ;p

{apple cute}
ngeh ngeh tu arrr korang ;p asik ingat aku finkk jek ;p

{encik RR}
kawasan-kawasan sewaktu seperti ;p

-staf mu-
;p