Tuesday, March 24, 2009

adoiii pagiku~~

pagi ni aku kuar kul 730 pagi... tapi sampi opis pukul 945.... marahh taaaakkk???2 jam lebih tuu, patut dah boleh sampai gambang pahang dah =n hujan lebat kann pagi ni, memang jem giler2 laaaa + beberapa eksiden kecil + jalan yg ditenggelami air, uhuk uhuk~~~

tengah tension2, marah2 dalam hati siket.. sampai jek opis terus laa menuju ke komputer ku kannn.. arkkk!!!

sapeeee punyeee kejeee ni haaaaaaaaaaaaa??

tengah nak marah tadi, terus x jadik nak marah sebab geli hati =n pu~~

p/s---> gambar ni amik dr blog linda, sebab mase aku sampai si sincan tu dah xde dahhh hohoho

teke teki --> cube teke apa yang kurang di dalam gamba di atas? =P

14 comments:

zieda said...

hahahaa.....
hujan lebat kn arini dd dudu..
aduyai..le x td klu kite bg excuse xnk dtg keje sebab ujan lebat?
huhu...
zda kua 8.22 smpi 9.22..waaaa...
sejam tuh dr umah..
x jem tp air naik dan sebagainye..
huhu...

selipar kamu tu jual brape ye?
cntik la nk beli2...
sy tau keje sape..
mesti abg ngah tu...

dd dudu said...

dah tauuu sape yang buatt =n xsangkeeee =n air yang tenang jangan disangka tiada buaya =n

dd dudu said...

ummu n hakim yang buat, puk puk

zieda said...

ooo yeke..
sy rs bersalah kerana menyangka bahawa abg ngah y buat...
dishsx pukk hakim n ummu..hahaha

ryani said...

hehhe lawak di pagi hari..nak marah pun x jadik ek.. =D

dd dudu said...

{zieda}
hehhehee umu dah berubah ;p
zieda, selipar tu kite beli kat alamanda, rm15 harganya hihihi =)

{kak ryani}
ha'ah, nak marah pun xjadik =P
haiii opismet2ku ni~ ;p

k0m4nd3r said...

HOhohohohoho.. gue plak yg kena? isk isk isk..

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

seronoknye ade opismate yang best.. hehe

noname said...

mana bunga penyepit kertas? XP

dd dudu said...

{k0m4nd3r}
hehhee zida~~ kan abg ngah dah kecik ati~~

;p

{tRUly tO be mYself 'Qa~}
hehehe bes2 ;p

{noname}
heee bunge penyepit kertas tu dah digam atas meja laa ;p umu xberjaya tarik laa tu ;p ha ha ha

PuteriSatu said...

kelakarnye....but so sweeet...

dd dudu said...

{PuteriSatu}
hehe time kasey PuteriSatu sebab melawat blog ni :)

mugiwara said...

haha...mcm comel la plak~

lina said...

dd.. sliper kite same ;p