Thursday, March 26, 2009

puteri dudu dan puteri umu di atas kayangan ;p

puteri dudu aka puteri buah peach & puteri umu aka puteri buah lai
^^

"puteri umu~ lihatlah gelagat manusia di bumi~"


melihat bumi di bawah =)

***** yang bawah ini umu yang edit sendiri :D

berbual2~

16 comments:

mun-e said...

erk
dd bila ko nak dewasa macam aku ni?

kehkeh

Ogy said...

cute!!

shitah said...

alaaa.. nk ikut lah putri d naik atas..

dd dudu said...

{mun-e}
errr bile dak2 opis aku menjadik dewasa dan matang
muahahahah

tetibe budak opis lak disalahkan ;p

{Ogy}
makasih Kak Ogy :D

{shitah}
hehehe ayuh shitah ayuh ayuhh~ ;p

zieda said...

ni mesti telebih tgk julia juli..huhu..
kalau tukar tajuk cite tu jd...dd dodol..
hahhaa...
ok gak kn..

dd dudu said...

{zieda}
yee tepat sekaliiii ;p akibat terpengaruh ngan cite julia juli laaa ni hahhahaha ;p

uh xmau laa dd dodol =n rosak 'kayangan' ;n

p/s --> huhuhu xcantek sangat kite edit ni, xsmooth, hujung kaki pun xlengkap uhuu~

noname said...

siuu~ lalu2 smbil tidak mengetahui apa2 mahupun mengenali siapa2 ;n

zieda said...

lawak la dd ni...bole lak amik gmbr semata-mata nk wat mcm di atas kayangan gitu..hehee

k0m4nd3r said...

Saya x puas hati! mana bayaran utk fotografer? ingat senang ke nk panjat awan tu? hohoho.. :Puu~~

Anonymous said...

huk huk huk...sape yg jd mangsa paksaan amik gambar nih?sian budak hensem tuh...huhu...prepare..prepare..snapp!

puu

Apple Cute said...

dush2...memang peminat julia juli tul...hohohoh kalaka la didi...gelak guling2..wakaka

dd dudu said...

{noname}
oooo buat2 xkenal yeee ;n hukur kaki kasi die jatuh heheheh

{zieda}
eh manee deee tangkap gmbar untuk itu ;p dd ngn umu mmg g kayangan laaa ;p

{k0mand3r}
hihihi bukan pakai tongkat sakti ke naik ke atas awan tu ;p sekali "tinggg~~" jek ;p

{anonymous}
uh saye tau kamu adalah megat mortaza puk puk hehhee prepare prepare~~

snap~

alamak kepala umu hilang ;p

{Apple cute}
hhahah weh ayu ko xpasan ke mase kitorang naik awan semalam :D

sume umu nye idea hahahha

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

hik hik
tingat plak citer jula juli.. heheheeh

xara said...

haha.. xde keje

dd dudu said...

{mimie azim}
hehe inspired dari cite julia juli laa ni ;p

{xara}
hehe kak surii, time2 rehat dari bekerja, jadilaa begini hehehheheheh

Nik Nurehan said...

eh eh nakal la. tapi sgt kreatif okies. jeles tau kamu pandai edit schantek ini :D keke