Wednesday, April 22, 2009

aku dan ribon

betol ke aku eja ek? ribon ke riben ke reben ek?
mane2 laaa yek

hmmmmm (hela nafas jap)
okay!! teringat mase pegi kenduri kawen hana dulu, hehe lina menegur sandal ku yang memang spesies "dd"... hahaha maksudnyeee taste aku memang lina bole kenal sangat kih kih kih ;p kalau tak 'bunga', musti 'ribon'.. huk huk kenapalah aku begitu yeee (T_T)

tapi hari ni aku nak wat entry pasal barang2 aku yg bereben jek.. kalau nak buat entry pasal barang2 ku yang 'bunga' ah malas laaa, sebab majoriti memang 'bunga',penat laa nak snap n upload hehehe

nah ni barang2 ribon yang aku ada.. so nanti mase besday aku, korang leh laa kasi hadiah barang yang berunsurkan ribon yang aku xde lagik ye dok ;p gedebuk! tumbuk diri sendiri laju2~

purse bereben kesayanganku :D

beg bereben untuk pergi ke tempat2 santai, dan bole juga digunakan untuk bekalkan baju bile aku bermalam di opis :D

beg hitam bereben yang di beli di the mines :D

sepit rambut reben? layann~~

baju bereben yang dibeli di jusco kuikui

inilah sandal ku yang lina tegur~ pu~

kasut putih bereben yang dah kotor huk2.. alamak dah ngantuk ah mase type entry ni uh uh

selipar pink bereben.. huwarghh ngantuknyee nak tido sok keje :0

ok ok caption terakhir... beg pink bereben.. nampak ke?

okieee tu jek barang2 bereben aku hehehe, xtau laa klu ade yang terlepas pandang kan ;P

3 comments:

anneweeza said...

alaaaa....... ;O
itu....itu....ituu.....
(smbl tunjuk2 gune muncong mulut)

beg ituuuuuuuuu............

[z@ck] said...

bow xde ke..
ngee..

dd dudu said...

{anneweeza}
alaaaaaaaa anne soriiiii dd xpegi kedai tu lagiiii :O sian anne menunggu pasal henbeg tu :0

{zack}
bow? hahahahhaha gelak golek golek
xde pulak bow dlm simpanan :D