Sunday, April 12, 2009

lima hari empat malam di hotel oas

hotel oas? ape tu? hotel oas tu opis aku laa huwahuwahuwa ;>

percaye x kalau saya cakap saya xbalik rumah langsung minggu lepas? saya tido kat mana? saya tido di opisssssssssss
erkk!! biar betik!! gosok gosok mata xpercaya ;o

yaa percayalah!
huk huk opis dah jadik rumah kedua ku uh uh~

tapi xpe xkesahh pownnn ;) merapatkan sillatulrahim ngan kawan2 di opis hehehe

haaa mula laa tu pikiran korang ingat aku xmandi uh uh, hellooo~~ aku mandi okaaay~ xcaye tanye lina ;p hehehe sebab pagi2 akan terpacak muka ku di kolej 12 upm untuk menumpang mandi di bilik lina hihihi

kalau xcaye gak, tanye ezzan ;p rumah die pun jadi mangsa hihi.. uh xcaye gak ke? g tanye umu dan haida, sebab dorang pun ikut mandi kat umah ezzan gak wuwuwuwu

kenapa saya di opis? sebab saya sangat banyak buat keje yang dateline nye dah dekat.. lagipun umah jauh, penatlaa nak ulang alik.. jadik saye pun check in laa hotel oas bersama2 kawan2 lain hohoho

suasana bekerja aku tidaklah mengerikan seperti yang ku sangkakan masa belajar2 dulu... huhu mungkin kerana dapat bos2 yang baik kot kat sini.. Alhamdulillah buat masa ini aku xpernah kene jentik atau kene marah ngan sesape lagi huhu besyukur laa :) siriyes dalam hidup aku, perkara yang paling aku takut ialah kene marah~ hik

dan lebih mengharukann, kawan2 opis saya sangat saling menolong! saya x mampu siapkan modul yang diberikan kepada saya.. dan akhirnyaaa 3 orang kawan saya menawarkan diri untuk membantu saya sehingga sanggup x balik rumah dan mengorbankan tido mereka!! mereka bersengkang mata demi membuat kerja saya arghhh :o

owhh ayu, umu dan aida!! saya sangat terharuu okaayy dengan kewujudan orang2 baik seperti kamu ber3 di dunia ini~ sob sob sob lap air hidung sob sob sangat terharu~~ :-'']
kalau korang xde, musti dd dah bertukar menjadik beruang kutub, akibat tidak siap keje, sob sob sob~

makasih yee ayu, umu dan aida =) nanti dd belanja ape2 tau hehehe

jom layan gambaa kitorang tengah makan2 di opis hik hik


owhh owhh perkara yang paling menarik apabila terbangun dari tido di opis, ialah apabila melihat berbagai2 aksi tidur mereka yang masing2 seperti mangsa pembunuhan kaki terjulur keluar ada, siku lipat ada, gaya bos ada, bentuk L ada, sardin panjang tersekat dalam tin pun ada :P hik hik
saya? saya tetap kool~ ;p hahahaha

p/s --> ade lagi entry untuk minggu lepas, saya buat scheduled entry eh, biar laa basi pun ceritanya hik

- puteri buah peach-
(^^.)v

4 comments:

mun-e said...

comeinya korang bergambar sambil tadah tangan bace doa b4 makan~ cam kanak2 kat taska plak

hahaha.

seyes comei :p pu~

dd dudu said...

{mun-e}
ha'ah lepas ko cakap baru aku pasan kecomelan iteww

pu~~
:D

rosealley said...

comel comel, bila da environment n kawan2 pun best, xdela tensen sbb keje sgt kan

dd dudu said...

{rosealley}
aku ek comel ;p

hik hik

erm bes bes
mase aku taip ni pun aku kat opis, msj mak n keri gtau x balik umah mlm ni sebab nak wat keje.. ingat klu ade mase lebih mlm ni konon2 nak wat tesis ;p

tp cam xsempat kot~

hohohoohho