Sunday, April 26, 2009

from JB with love part 2 =P

waaaah ingatkan kak vp dan famili jek yang dapat baju dari khair@kuku, rupe2nyee untuk dudu pun ade gak ye =D

ini sepraisnyeee, taraaa~~~

ermm ade ape ek dalam beg comel ni?

jeng jeng jengg~~

yeayy dapat baju panjang aka jubah! :D siap dengan pakej tudung tuu ;p
rase x sabar je nak pakai buat g keje, tapi papehal kene laa basuh dulu ;p hew hew hew
chomeylnyee bunga2 kecik kat baju tu, macam bunga2 timbul yang selalu diletakkan kat tudung hihihi sukeee sukeee sukeee

lepas tuuu~~


yuhuhuhuhuu baju bunga2 pink \(^o^)/

makasih pak kuku bagi ole2 dari JB ;p

dudu ............... kuku

owhh rambut ku ade 2 helai jek rupenye

and, time kaseh sbb balik kl walaupun sekejap ^^ =)
you made my day v(^_^)v

11 comments:

Tukang cerita said...

Syoknya dia......

:)

mun-e said...
This comment has been removed by the author.
rosealley said...

waaaaaaah, bestnye dudu dapat baju, bestnye bestnyeeee

dd dudu said...

{Tukang cerita}
kak nunu :)

{rosealley}

;p

hehehehe alaaa sekali sekala~ =p
hik

anneweeza said...

hikhik...comey..... =)
nasib dd close up paper beg..tu.. =) tersenyum n tgk... :=)

dd dudu said...

{anneweeza}
hee dd pun tersenyum gak tgk paper beg tu, ngan kartun pompuan ade 2 helai rambut jek ;p hik

an time kaseh :)

ReD said...

alahai..suwitnyer...hehe...

dd dudu said...

{Red}
errrr hihihi he hee (tetibe maluu) ;p

mun-e said...

alololo comei nya keriiiii

:'D

noname said...

tq2 everyone tq2 ;P

dd dudu said...

{muni}
comei kah ;P
lariii lariiiii

{kuku eh silap noname}
eh eh buat ucapan lak kat cni yek die ;p