Wednesday, February 3, 2010

Hidup ini ibarat roda


pagi tadi ada perjumpaan kat tempat kerja.. taklimat pasal ISO.. mula2 sekali kena baca ikrar ramai2 hik, comel, teringat perhimpunan zaman sekolah2 dulu ;P hoho terpanah pada diri sendiri, sebab hari tu aku gelakkan kuku masa dia kate ada perhimpunan pagi2 kat tempat kerja dia
hik comelnyee :'D

hidup ini ibarat roda kan kan..

kalau dulu kita di atas, mungkin kemudian kita di bawah... begitu juga sebaliknya.. kalau dulu kita tengok dia macam tu, tapi sekarang mungkin kita pulak macam tu.. em.. aku pernah tak berapa suka orang buat macam tu, tapi akhirnya aku pun ada jugak wat macam tu.. sangat muhasabah diri masa berlaku wuwuwuwu.. kesimpulannye, kita tak bole tak suka akan sesuatu, kalau tak suka simpan2 perasaan tu sendiri sudaa lepas tu padamkan slow2 perasaan tu, nanti akan datang kat kite balik.. percayalahh... erm aku pernah jugak nampak orang tak suka akan sesuatu tu, tapi tanpa dia sedari, dia pun pernah buat kat orang macam tu dulu... huhu.. kehidupan kehidupan~~~

hari tu ada laah satu benda yang aku tak faham pasal Cold Fusion, aku panggil lah awa ajarkan... sekali awa pun tersangkut jugak.. lepas tu awa panggil lah si N (bukan nama sebenar).. lepas tu si N pun demo la kat pc aku camne nak buat itu ini...
aku dan awa pun dah faham la itu ini, tiba-tiba dia bersuara..

N : ermm niiii sambil tunjuk ke arah mukaku pernah jadi demonstrator discrete kan dulu?
dd : eh, ha ah.. camne tau?
N : em, dulu ada ajar kelas saya..
dd : ???

erkkk!!! dulu aku cikgu dia, sekarang dah terbalik pula.. dia pulak yang demo kat aku.. matilah aku kalau dulu aku demonstrator yang jahat, uhuk uhuk

gambar hiasan

note : apa khabar kawan2 oas ku? miss uols :)

nak tidur daaaa, Selamat malam dunia =)

3 comments:

pestisid said...

uols jangan kutuk2 perhimpunan pagi ye..ai siap jadik mangsa MC yang batuk2 kof2 lagik utk perhimpunan pagi.. ;))curlastt!!

ada nyanyi2 lagu negaraku, perkhidmatan awam, lagu agensi, pastu ikrar penjawat awam..curlast noks..mcm skolah sesangat..;))

noname said...

hahahaha apa ar berhimpun pagi2 ;P

dd dudu said...

{pestisid}
curlasssttt uolsssss

;p

{noname}
siapa siapa? kite xde, awak yang ade ;p lisa pun ade ;p

siu siu