Friday, February 19, 2010

kuku ohh kukuuu~


di satu pagi hari bekerja (semalam)..


kuku : pagi ni mesti awak sampai ofis lambat kan.. kite nampak ada budak yang dah masuk sekolah.
dudu : oo yekee?? diorang ada kelas tambahan kot..
kuku : ooo, bukan kelas pembahagian ke? ;n

dudu : awak ;n bukan kelas pendaraban ke? ;n

kuku : ;n (senyum sinis)

dudu : ;n (senyum sinis balik)




di satu petang hari bekerja (semalam jugak)..


kuku : awak bz?
dudu : em kite tengah buat koding je. awak tengah buatpe?

kuku : kite tengah delete koding.


panggg~~~~



kringgg kringggg~~~ bunyik ringtone kuku telefon (nada bunyi sebenar bukan kring kring ye)
dudu pun angkatlaaa telefon..

dudu : hellooo waak~
kuku : hello. awak nak apa?
dudu : eh ;n ni siapa yang telefon siapa ni ;n

pangg~~


masa ni hari ke2 kuku kat sabah.. dudu saje la sms tanya khabar


dudu : awaakk katne tu

kuku : kite kat sabah

pangggg~~~~~


di satu malam (bila punye malam aku x ingat, dah lamaaa daahh)
..
tengah borak2 dalam telefon.. dudu dalam rumah.. kuku lak tengah drive..


dudu : sok sek sok sek sok sekk
kuku : sok sek sok sek sok sek
dudu : oklah, drive leklok, kite sambung tengok tv ek
kuku : ok. kite lak sambung tengok jalanraya

panggg~~~~
;n


haihhhh kuku kuku ~~(-_-")~~



ngeeee ;p



from sabah with love.. mutiara sabah.

motif kuku bagi kumbang? ;p simbolik kuku adalah kumbang ke? dudu rama2? hak hak ..
motip rama-rama lagi besar dari kumbang? uhuk uhuk... tiba-tiba sentap.

daaaa~ ;p


note: motip entry ni? saje nak mengingati dialog2 yang boleh membuatkan mulut ku menjadi senget seperti huruf 'n' dan mata menjadik kecik sekecik2nyeee (--.)

haihhh ~(--.")

10 comments:

pestisid said...

huh. comel je perbuatan kuku tu.
tapi kuku suke kondemkan iols kat facebook iols.. :(

motip rama2 tu besar? obes ke? ;))

dd dudu said...

{pestisid}
uolsss... tanda persahabatan kuku adalah dengan mengkondemkan org tu, haha...

alaaaa konsep macam omata suke cucuk lubang hidung org yg die sayang ;p muahaha

uhuk.. sentap lagi.. ;p

pangg~~

pestisid said...

wahhh tanda persahabatan. means i ngan kuku sahabat ke?
ingatkan musuh. puksi2
ye la yelaaaa sahabat. iaitu 3 sahabat yang pergi beli bantal kat giant the mines pada zaman dahulu.
tak kireeeee nanti kuku beli kete nak suruh korg bawak saya gi beli bantal kat jusco sunway pyramid wahkahkah

dd dudu said...

{pestisid}
uhuk kenapa dalam banyak2 memori, memori bantal tu yang ko ingat? puksi puksi


erk, kenapa mesti jusco sunway pyramid ;n

noname said...

hahahaha knp bantal?? kenapa mesti bantal?? ;D

zieda said...

muahaha..lawaks la korg...pangggg~

dd dudu said...

{noname}
itulaaa si lisa tu, kenape musti bantal :'D

rase nak puk puk jek dieee, kenapaaa bantall?? :'D

{zieda}
hik hik, lawak ke ;p panggg~~~~~

pestisid said...

memang kuku bawak troli giant yg besar tu khas untuk isi bantal dia punkan uols?
motip buat2 lupa? ngade sangat.

sunway pyramid la sebab besar siket jusco nye. kalau xde kat jusco, lepak parkson. lagipon kat situ ade pondan jual perfume kat i yg baik ati. nama dia tina muahahhahahaa

miloicekaw1119 said...

kuku dan dudu..

comel!!

dd dudu said...

{miloicekaw1119}
dudu je yang comel ;p

larikk~