Monday, February 1, 2010

thanx to seseorang yang edit gambar


siang tadi, Suzila Husein (bukan nama sebenar) send gambar2 ku yang dia edit guna software ape tahh
lupe pulak aku, oh sungguh terharu dan teruja melihat apa yang di send nya :')
hoho nama sebenarnya terpaksa dirahsiakan sebab angin apentah, die nak low profile, keh keh...


eh ko amik gambar2 ni dari facebook saya ek? ;p makasih laaa sangat2 hihi aku sukee sangatttt

kool!!
lepas tu die paksa saya n the gang kat atas ni hasilkan album , sebab cover album atas ni dah ada, bole gitu?
ummiii~~ ummii~~ (tetibe terngiang2 lagu nasyid ni)

note: asalnye, ezan yang edit gambar ni, lepas tu suzila edit kasi macam nampak air gitu kat lantai


uh verangan kejap muka ada glow2 gitu ;P


dia say sorry pada ezzan sebab ambil gambar ni dari folder ezzan..
ezan, tak apa kan? ;)


banyak lagi yang dia send.. tapi takmo laa upload semua.. nak tidur sudah.. oh suzila~ terima kasih laaa yeee, buat iols verangan kejap dengan gambar2 di atas, hew hew hew

note : sebelum ni, ciare pun pernah bagi satu folder gambar yang di edit, semua pun cantek2... sayang ko ciare, sayang gak suzila.. huhu geli nyaaa pakai nama tipu

6 comments:

lina said...

hehe suzila x rahsiakan nama sebenar ngan aku ;p

tapi sungguh comel ey 'suzila' tuh guna nama suzila husein

dd dudu said...

{lina}
lina, 'suzila' tu tak rela nama dia di 'suzila' kan, dia nak nama komersial ala2 drama samarinda gitu..

ahhh pedulik uolsss ;p

bini edy said...

Suziela Adakah Kau Sedari Hari Ini Hari Sabtu satu Hari Bulan Sepuluh
Tawalah Beri Yang Indah Kau Harus Lekas Bersiap Sedia
Suziela Adakah Kau Sedari Hari Ini Hari Sabtu satu Hari Bulan Sepuluh
Tawalah Beri Yang Indah Kau Harus Lekas Bersiap Sedia

C/O - Apa Dan Apa Yang Sedang Kau Fikirkan Perdi Dan Terus Pergi
Aku Yang Tetap Menanti (Tetap Menanti) Tetap Menanti...

Selamat Hari Lahir AKu Ucapkan Kepada Mu Insan Tercinta
Iringan Doa Tetap Untuk Mu semoga panjang Umur
Aku Ucapkan Kepada Mu Insan Tersayang
Selamat Hari Jadi suziela

Ulang C/O







choiiii nyah..mak tau ape software suzila guna. mak dah guna zaman2 mak fresh grad dulu noks..

dd dudu said...

{pestisid}

curlassttt ade nama suzila dalam lirik lagu.. flop poppy eh?

camtu ke eja flop poppy, flopoppy, flopopi..

yekee, camtu bile ko nak edit gambar saya lak? waahaaa lariiiiik

bini edy said...

uols..satu gambar, rm1000 rupiah hokey...(gelak ngada tutup mulut dlm YM)

dd dudu said...

{pestisid}
\m/ (smiley faizal tahir)

puk

{ciare}
heheh iols tauuu ^^