Wednesday, February 10, 2010

ape2 je lah tajuk


malam tadi tak xsempat nak update entry baru sebab ade orang dari Sabah tu paksa2 aku tidur, tak kasi taip entry, sob sob.. puk kat orang dari Sabah tu ;v


pantai karambunai, yang di MMS oleh orang dari Sabah itu ;p
miss u huk huk akulah bakal yang kene slalu tinggal bile dah kawen karang sebab si dia tu asyik outstesen jek ;p


hee hee taip laju2 sebab kejap lagi ada taklimat 5s, lepas tu ada gotong royong, sampai laa ke petang.. comelnyee gotong royong... semalam pun aku buat kerja comel.. buat Jadual Tugas untuk sudut 5s.. ala2 sudut keceriaan gitu.. dulu masa kat mrsm, classmates lantik aku jadik AJK Keceriaan.. aku kene hias kelas tu, buat tu buat ni.. memang feveret aku laa.. lepas tu padan muka diorang dapat kelas yang macam nursery dah, hihi colorful gituu..;p
tapi banyak tahun sudah berlalu, aku tak kreatif dahhhhh uwaaaa... semalam jadual tugas yang aku buat dah macam rupe ulat2 pun ada.. ahh malu laa nak tayang... uhuk uhuk


semalam kan Hot fm dua kali buat aku gelak.. satu masa panggilan hangit.. kelakaa gilerr.. aku gelak dalam kereta sampai tutup2 mulut.. faham tak gelak tutup mulut? maksudnyeee memang sangat kelakar laa tu bagi hati dan usus ku... risau aku gelak sambil mata sepet tak nampak jalan depan uhuk... yang budak laki tu lurus sangat ikut bulat2 faizal ismail ajar nyanyi lagu nasyid Raihan pehalllll? :'D

kali ke2 gelak pulakk sebab ade caller tu call kiran dengan ag, dia tak puas hati dengan mak dia sebab komplen itu ini sedangkan dia yang nak kawen.. lepas tu mak dia paksa bagi duit jugak setiap bulan walaupun tahun ni dia dah sengkek belanja kawen.. kiran dan AG cakaplaa tak baik cakap mak macam tu, dulu masa dia kecik, mak tak merungut pun bla bla bla... tapi dia tak puas hati dengan mak dia gak.. lepas tu, dan dan kiran dan AG pergi pasang lagu Oh Ibu dari Mamat... haha part tiba2 bukak lagu Oh Ibu tu kelakaarr okayy bagi aku... tak kelakar ek bagi korang? takpelaaa ;p

haha.. oklahhh nak standby dah ni, gotong royong yeh yehhh, mengeluarkan peluh hari ni yehh yehhh

dadada (^^.)/

3 comments:

AnneWeeza said...

huhu dd bab kene tngl n suda biase ~even bukan dok serumah...hikhik ;p
every week ok... ;(
~tp bile pkr2 best gak leh rindu rinduan..eceh! ;p

rosealley said...

aku dengar aku dengar yang 1st tu, memang klaka ok, neves sgt la tu sampai main ikut jek, ahaks,

yg 2nd tu dengar ulangan jek, huk huk, so xdela lagu oh ibu tu

dd dudu said...

{anneweeza}
hehehheeh anne, baguslahh kamu dah biasa, nanti bila serumah ok laa tu. hew hew hew

{rosealley}
ko dengar kee panggilan hangit tu? wahahaha suke aku sebab ko dgr dan paham ape yg aku kelakarkan sangat tu :'D lucu laaaa, hihihihi mamat tu kene ikut nyanyi "sebenarnyee~~~ aku terkenaa~~~" ...lepas tu die terdiam bilaaa part "panggilan hangit~~"

hahaha! :D

lorr yekeeee, hehe yg tetiba ag kiran bukak lagu oh ibu tu yg aku cam "ape kes tetibe dan dan bukak lagu oh ibu" hahahaha mesti budak tu ouchh kann

siu siu siu~