Tuesday, February 9, 2010

ishh ishhh


isshh ishhh sudah 2 minggu 2 hari aku bekerja di tempat baru.. tapi barang2 aku masih berada di tempat kerja lama ;p pukk~ hampeh sungguh saudari



;p


tengok tuu, kotak nak kemas barang2 dah standby dah.. tapii aku takkkk jugak terambil2 barangnyee hew hew... minggu lepas punye minggu lepas ada laa jugak datang2, tapi akhirnyaa malas nak mengemas, last2 disitu jugakk barang akuu ;P bad ethic sungguh yeeee saudarii, hok hok....

psssstt tapi dengar diorang cerita hari tu, sufel nak duduk situ tapi kena marah dengan ezzan dan megat yang melarang dia duduk disitu, sob sob tak tau nak rasa apa, rasa terharu mungkin :' tapi kesian siket pun ada, sowi laa sufel ek ;p


petanggg niiii nak singgahh ofiss nak amikkkkkkk barang2 ni yukkkkkkk.. jumpa korang di OAS (^^)/ owhh sila jangan tegur biji tembikai/mentol besar dekat pipi ku belah bawah, uhuk uhuk

7 comments:

Ezzan Yusop said...

ok okeh xtegur kehkeh...psst sedang menaip comment ini ditempat duduk anda yang penuh dgn bantal ini. heheheh!

dd dudu said...

{ezzan}
kalo tegur, siap ;p sumpah jadik tembikai ;p

yekeeee, waaaa rinduuu dengan bantal2 tu uuuuuuu,workstation yg sgt selesa, bantal di mana2, ihiiii

bini edy said...

dudu, selipar pink tu, kedudukan dia mcm cara uols jalan..

bwahhahahhahaa..comel.

mun-e said...

rajinnya beli kotak cantik2.kalo aku pakai plastik giant + kotak PC je. har har har ;p

dd dudu said...

{pestisid}
kedudukan diee senget laa //
cam sy jalan gak ke, hihihihi
puksi puksi

{mune}
hee xde maknanya aku nak beli kotak cantek semata2 nak pindah ;p bilik kat umah aku kan mmg byk kotak uolssss, lepas kemas2 hari tu, mmg byk kotak kosong laa :D

Cik Seni said...

hee...apa fungsi bantal jepun kat atas meja tu??? ;p

dd dudu said...

{surney hasniey}
hihi untuk menongkat dagu bole ;p letak atas peha sambil menongkat lengan bole ;p hehehehehheheheheeehheehehheheheh

nak buat tidur tinggi sangat la pulak ;p