Friday, September 11, 2009

berbuka dengan housemates lamaku

ermm semalam kann saya pergi rumah sewa lama dekat equine, untuk berbuka bersama2 Aufa dan Kak fae yang dirinduiiiiii^^

lama sangat tak jumpe dorang sejak saya duduk dengan family, huk huk


sebelum sampai umah, sempat jugaklaa kami ber3 membeli2 makanan2 dekat mini-bazar dekat2 dengan umah doranggg..

hoo sampai2 aje, mule2 terkejut sebab banyak sangat perabot baru kat umah tu berbanding masa saya duduk rumah tu dulu.. dah macam rumah orang kaweh dah ;P

lepas tu, dan dan sampai terus berpeluk-pelukan dengan aufa dan kak fae, hikkk cam 10 tahun xjumpe ajekk ;p owhh linda dan haida pun saya bawa jugaa sekali, hehe biaselaaa saya memang suke bawa pakej ;p kalau tak kuku , musti kawan2, hik hik

ho ho ho naseb baik kak fae x kene kejutan lektrik dengan perangai dan aksi2 linda hahahahahaha, aufa memang dah kenal linda sebab dah 2 kali jumpe, tapi kak fae baru first time, naseb baik kak fae x pengsan bangun balik tengok ke'hyper'an linda ;p terus kak fae kate "linda ni macam adik i laa~"

siu siu siu~



borak2.. gelak2.. sengih2.. borak lagi, gelak lagiiiii.. pastu hidang2
taraaaa~~~

sedapnye air bandung feveretku :]" hihi ni part kuih2 aje ni, sebab snap gambar ni pukul 7:05,awal lagi ;p erm 3 bungkus roti john, nasik dagang dan ayam goreng rempah ade kat tepi2, x bukak bungkusan lagi.. sedapnyee nasik dagang lauk ikan tongkol :]" pastu ratah ayam goreng, ratah kerak2, sedappppp


lepas berbuka tu, kitorang sempat tengok cerita melayu kat Prima tajuk "Kalimah Syahada".. elly mazlein berlakon..

ade part tu, suami dia sedih sangat sebab isteri die kene rogol dengan pak abu.. sedih sangatt, sampai tahap die sakit kaki.. (rupa-rupanya nyawanya nak ditarik)

suami : muna.. abang sakit kaki
muna : abang sakit kaki bang? mari muna urutkan kaki abang (gaya risau)

suami : "Dia dah naik atas~"

muna : abang cakap apa ni banggggggg~ apa yang ada kat atas~ (dah mula teresak-esak)
suami : "tadi Dia kat kaki.. lepas tu Dia naik kat perut.. sekarang Dia kat perut"
muna : abanggg~~~~
(lepas tu letak tangan die kat perut suami)
muna : ha'ah laa bangggg~~~~~~ kerasnya perut abang niiiiiiiiiiiii~~ abang jangan tinggalkan muna banggggg~ muna ada abang seorang jeeeeeee~~~ (bertambah kuat teresak2)

suami : selepas ni, Dia akan naik ke jantung..

muna : ampunkan dosa muna banggg~
suami : muna isteri yang paling baikkk


(lepas tu, suami die pun mengucap dua Kalimah Syahadah dan tarik 1 nafas dan senyap...)


ermm gambar kitorang semalam tak ada laaa sebab fizikal masing2 x sesuai untuk di ambil gambar ;P
korek2 gambar lama kat laptop, jumpelaaaa satu wallpaper ni... bersama housemates... mase tu umur ku menginjak ke 23 tahun, hihi ^^v


dari kanan(untuk gambar paling kanan), kak fae yang maintain kurus hehe, aufa yang sekarang dah pakai gigi besi, dan anum yang dah duduk rumah orang kahwin sob sob.. yang baju putih tu, bakal housemate saya :p PANGGG~~~~~ (siap ade spring bunyik panggg ni)

owhh saya rindu la pulak suasana duduk rumah sewa bersama kawan2 (^o^)

oh p/s ku --> atas ni gambar lama tauu, umur ku sekarang bukan 23 lagi hihihihi


8 comments:

mun-e said...

oooo bawa lelaki masuk rumahhhh..
oooo..

bagitau ma

:D

dd dudu said...

{mun-e}
cepatnyee komen, aku baru publishh

mak aku tauu jekk keri datang tuk buat surprise

pangggggg~~~~~~ (berspring-spring)

mun-e said...

ooo ma dah tau ek.ok la bagitau ayah :D

hihi gurauuuuuu jer ;p dd aku pon penah bukak posa kat rumah sewa ko pastu korang sume pakat nk g bazar jalan kaki padahal time tu aku penaaaaat sangat. pastu lalu dpn rumah bujang putrajaya yg jirannya wawa tu ;p

dd dudu said...

{mun-e}
pang~ pang~ pang~ berdas-das ;P

aku ingatt laaaaa ko penah berbuka ngn kitorang~ dinner pun dan tengok manjalara pun selalu~ siu siu siu~

hamboiii, ingat ajee yekk umah bujang putrajaya tu ;n tapi semalam aufa katee dorang dah x de dahh, sian aufa merindui mereka ;p lariiiiii~~~~

Anonymous said...

hoho.. nak buat cmne.. kelaparan tahap nak mengacau org dh smpai masanyer.. nak plak dkt2 waktu puncak.. kol 7++.. hikhik.. ;p

dd dudu said...

{red}
hahaha tauu dahh lindaa ;D xpe xpee penceria suasana hik hik

anumz said...

huk..huk...aku aritu (isnin) br g umah drang buka pose sama2.....merindui zaman hidup bujang dulu...hehehhee.....

dd dudu said...

{anumz}
hahh hari isnin semalam semalam ke? yekeeee hahahahhaah aufa ngan kak fae ade gtau ko x yg aku berbuka dengan diorang? ;P

faizul sekali la ek? hihi