Thursday, September 3, 2009

luahan hati di tempat kerja

ermmm.. tadiii sebenarnyeee ade berbuka puasa ramai2 dengan kawan2 oas + kawan2 lame oas huhuhu sedey pulak nak sebut ex..
tahniah ezan kerana menjadi penganjur yang berjaya :D


kami makan di taman warisan..

saye makannn baaanyaaakkk (umu, ezan dan haida bole bayangkan gaya aku cakap time ni camane hihi)

saya makan roti john, satay, nasi goreng kampung, bihun sup umu yang umu x abes, air jagung dan juga air tembikai... burppp~~~ selepas itu, aku nak naik kereta, perut aku xmuat dahhhh nak duduk kat seat pemandu ;p terpakse tinggalkan perut kat luar kereta.. panggg~~

ramai x kami :D
eh tapi x nampak lagi separuh badan laa tuan punye blog

hoho~

roti john paling sedapp nyum nyum

cerita selanjutnyee sila baca blog ezan yek ;) ape yang nak diceritakan semua ezan dah cite, cewaahhahhaa ;P klik sini

ape yang aku nak luahkan sebenarnye ek? hadoii lupe pulakk.. sambung esok laa.. nak tito.. ngantuk.. tatataaa (' '.)/

2 comments:

mun-e said...

rindunyaaaaaaaaa roti john taman warisan!!!!!!!

waaaaaaaawawaaaaaaaaaaaaaa nanges sampai lebam! hukhuk

dd dudu said...

{mun-e}
heeee meh laaa mari siniii ;)

p/s --> dulu mase ko keje putrajaya, ko yg promot abes2 roti john ni hehehehe