Tuesday, September 8, 2009

nyum nyum~

-nasi goreng belacan-

oh tiada penceritaan ;p
dadada (' '.)/

9 comments:

mun-e said...

emmm nampak biase je nasi goreng belacan tu. tak terliur plak tengok.

sebab telur die camtu kott ;p kalo telur kuningnya nampak cair pasti aku terliur haha

dd dudu said...

{mun-e}
wahh direct nye, seb baik bukan aku yg masak..

huhu tapi rasa dia sedapp tauu, teringat2 ni haa

ohh kalau telur kuning cair, aku memang x makan dah laa huhu

mun-e said...

hikhik.tu makan kat kedai kan? tak pe la sound direct :D

aritu makan ngan rizal kat restoren thai.. die order nasi goreng nenas.. nasi tuuu betul2 nasi dalam nenas..

cantik.

tp rugi la plak tak snap gambar.. huhu

dd dudu said...

{mun-e}
ha'ah kat kedai hee

ermm aku slalu mase berbuka memang xsempat tangkap gamba makanan, sebab cepat sangat masuk perut hihihihi

yg dapat tangkap tu macam nasi goreng ni, memang naseb baik laa, siu siu siu~

rosealley said...

haha, aku pun selalu xsempat amik gambar, da masuk perut baru teringatt;p

pestisid said...

iols hari2 bertugas menjadi penyelia projek membuat ayam golek di rumah. tetibe je uols..tukang masak gitew skang ni..

dd dudu said...

{rosealley}
hehehehe itu simptom biasa, kite 2 orang normal ;p hik hik

{pestisid}
alaaa uols, kenape uols cakap petang2 nii, iols lapar terbayangkan ayam golekkk.. oh terbayang ayam percik sebenarnye.. sedapnye uolss

eh ko buat ayam golek kat rumah? iyaa?

pestisid said...

nama je ayam golek konon tapi takde keringat nak golek2 sudahnye masuk oven la uols. jadi ayam tonggeng je sebab ayam tu iols letak tertonggeng, boleh?

dd dudu said...

{pestisid}
sampai hati uolss buat ayam golek tertonggeng2 macam tuuu

besnyee uolss duk rumahhh.. iolss jeles iokaayy