Monday, December 8, 2008

kene tag.. part 4~

Assalammualaikum sumee :)
dah lame x update blog.. saye dah wat draft tp xpublish2 hehe.. so layan laa ek entry2 yg sebenanye dah agak basi ni hew hew hew

tarikh : 3 disember 2008

sy kene tag ngan ciare si gossip girl ;)

1. Apakah pandangan pertama orang bile tengok anda?

erm xtaulaa.. tp mase fez time jumpe kaklong rumet dulu, die kate die ingat aku sopan santun, tp rupe2nyee~~~ ihiiiii... pastuh td baru ym ngn ummu athiah(kawan baru opismet), die kate die ingat aku sopan santun, tp dlm ym rupe2nye sengal, ihiiii sume tertipuu ;p

2. Apakah yang anda lakukan 1 jam lepas?
tgh nikah ;p hik tipu jek, wat lawak seram

erm 1 jam lepas td tgh ym ngn kawan2 baru di opis :)

3. Bilakah kali terakhir anda basuh kereta?
gewdixnye soalan.. erm sabtu lepas ayah yg rajin anta keta tuk di basuh..

4. Mana yang lebih penting dalam hidup anda, KAWAN @ KEKASIH @ SUAMI?
suami la ;) tp sy lum kawen ;p

5. Alasan anda bagi jawapan no 4..
mustilaaa ;)

6. Sikap pasangan anda yang paling best?
uishh adelaaa, mane leh ckp ;p em em yela2 ckp siket jek, xmau share byk2
em em bukan tin kosong ihiii maksudnyee BUKAN seorang yg mulut manis.. emangnyaa orangnyaa lebih suka membuat/menunaikan/menunjuk dr omong2 kosong hehe, paham kee~

7. Sikap pasangan anda yang paling tak best?
cinta itu kan buta ;p

8. Apakah sikap paling buruk anda bila memandu kereta?
menyanyi dan merakam suare sendiri haha

9. Apakah yang berada dalam kotak fikiran anda sekarang?
tudung aku elok x?

10. Adakah anda merindui bekas kekasih?
dao ming si rindu x kat saya? ;p

11. Siapakah kenalan yang akan di"TAG"?
kak ogyyyy oh kak ogyyy~ :D

10 comments:

mun-e said...

dd, biar aku jwbkan utk ko no 7 tuh
hahahahaha

dd dudu said...

hahahahha ko nak jawab ape muniii

aku tau aku tauu ko nak jawab sbb keri slalu ngejek ko **** **** eh ;p
hihihihi

mun-e said...

kof kof koffffff
kohok kohokkk

(batuk smp terloncat kuar kahak)

hahaha

dd dudu said...

ha ha ha sampai terloncak kuar kahak pulak :'D klakaaaaaa

xpe2, chaiyuk2 bole membeli baju saiz L, yeayyyy ;p

kof kof kof aku pun terbatuk jugaa

mun-e said...

hahaha
mangse batuk xabes2 :D
oh napa kamu mention size L iteewwwww wuuuuu

hehe

aku baru lps makan nasi himpit dan kuah kacang.. burppp kenyang :D

dd dudu said...

chaiyuk2 membeli saiz S terus hik panggg!!!

hehe sbb baru jek main msj2 ngn ko td memori tuh masih lekat dlm otak aku hik hik

nak aku mention pasal claim n resit x? ;p

kof kof kof terbatuk sampai kuar hempedu hijau

mun-e said...

ddddddddddddddddddddddddd





kepukkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

dd dudu said...

hehehhehee xpe2 aku saved jek msj itewww kat henpon ku, x publish mane2 hew hew hew

mun-e said...

ddddddddddddddddd







pangggggg panggggggggggg
gedeganggggggggg! (bunyik ko masuk longkang sbb aku tolak ko)

dd dudu said...

plup plup plup aku kuar balik ;p hik

alaaa nak tengok putri salju, tp xde pulak 830 ni, erm kat info kat 1030 pulak, masuklaa balik ke bilek aku ni hee pu~