Monday, December 22, 2008

ngedate~

cik gigi cik gigi~~ ;p (dgn nada iklan di hotfm hihi)
korang dah dpt teke dah aku ngedate ngn sape hari sabtu hari tu? ;p (ecece cam ade org kesah nak teke jek hahahaha)

dudu dan kuku ngedate bersamaaaaaaa~~~~~taraaa~~~
inilaah dieee ruru~~~ haha poyo giler ;p

okie mule2 g amik ruru kat umah die dulu kat sungai ramal seperti gamba di sebelah kanan ni ye sedari2 ;)

pastu kitorang bekpes di d'limau nipis kat bangi, lapar gilerr
pastuh broommm2 kitorang g klia~ hek elehh cakap nak ngedate cam nak g mane jek kan, rupe2nyeee nak g pos malaysia kat klia jek hahhahaha
tp sori ye kuku n ruru.. dudu terpengsan dlm keta tuh, ngantuk okaaayy ;p

dah sampai pos mesia, taraaaa~


ruru amik parcel, anak ruru beli ape ek anak ruru?? ;p hak hak pangggg!!

waah ngantuknyee aku mase tgh taip entry ni
ah xkire nak update gak, penat jek tau tgkap2 gambar~ =P

balik dr lcct, kitorang g carik hadiah kawen kawan kitorang pastu rossa bawak kitorang makan sushi ;) hihi

layan gamba laa ek, nak tito ni nak tito~~ ;p



dan pemenang di hati perut ku tengahari tu adalaahhh~~~~~


ni kuku punyee, sedap siutt x hengat.. xingat name die, cume ingat description die jek ;p seafood pancake hew hew hew

makasih ruru n kuku kerana mengisi sabtu ku itewww ;)
lepas jumpe dorang, aku kembali ke opis petang tu dan pagi ahad (T_T)

nak tito daaaaaa, taaaaa sumeee (''.)/

zzzzzZZZZZZZ

6 comments:

rosealley said...

same same ehhh bukan mak dudu nyer parcel ke 2??konpius jap, hak hak

pandangdenganmatahati said...

alaaa aku xyah teka pon sbb ko dah bgtau awal2 ko nk kuar ngan ros pecume keri :p

dd dudu said...

{rosealley}
senang cite, kuku punye parcel je la hahahaa

{pandangdenganmatahati}
hehehehe ko terkecuali tuk teke ;p

marinahunny said...

sooo shhweeett la dudu, ruru ni..hehehhe

dd dudu said...

heheheehe ruru, kak marinahunny kate kite suwit laa hhihi

rosealley said...

wah, mekaseh2 kak marinhahunny:D