Sunday, December 21, 2008

kitorang suke makan waffle

jumaat : 19/12/08

lepas jumpe aufa jumaat lepas makan2 waffle kan, jumaat minggu ni kitorang 3 (awa linda n dd) masing2 tingin makan waffle lg hi hi hi

dd text aufa
dd : aufa, jom jumpe tghari ni, awa ngn linda ajak aufa jumpe makan waffle

aufa : alaa dd besnyee makan waffle, tp aufa kat pangkor ni, aufa tgh bercuti.. bla bla bla, dah terdelete msj tersebut, agak2 jek ayat aufa hri tu lebey kurang cani ;p

wpun busy gler ngn keje tp kitorang kuar gak time rehat keje tu ke alamanda, demi waffle tersayang ;p broom broomm~~


kali ni kitorang order yg stick nye lak ;)nyum nyum :]""

nex friday nak order lain lak ;)

7 comments:

pandangdenganmatahati said...

ohhh waffle yeeee
oooo nex week nk try laen plak yeeee

dd..ape y bergesel2 tuh?

hahahahaha (gelak sgt jahat) :p

dd dudu said...

muniiiiiiiiiiiiiiiii
how daree uuuuuuuuuuuuuuu
shh shhhh org xpaham tu, diam2 sudaah tawww ;p muni jahat laa aww awww malu mak ;p

mama-khayra said...

korang..ape yg bergesel tu..nak tau nak tau ekkekeke(gaya mak joyah yg sangat sebok) miahahhaaaa

eh eh sangat lazat la gambar waffle iteewww...:P

pandangdenganmatahati said...

kak illa nk tau ke??? itu kannnn err err sebenanye kannnnn er errr

eh xmo cakap la.tetiba tnampak plempang dd hahahaha

dd dudu said...

apeeee errrrr errrr?????
terus sergah si munii ;p
takut x takut x hew hew

kak illaaa, nanti nampak nyee sy kene beli kopi kak illa lg laaa tuk kurangkan geselan hik hik ;p

rosealley said...

gesel??cam tau jek, muahahaha, sesuke ati jek nak gelak, xkesahla gesel xgesel, aku tetap mau itu waffle, yummy

mama-khayra said...

oooowwwhhhhhh..hihihhiii paham daahh..

ala dd..tokey kopi pon dh bergesel2 dah skang nih ahahhahaa..