Monday, December 1, 2008

hasni pindah umah

puk si puk si (puk versi rap)

hari ni dudu dan kuku menolong susu (seni ;p) pindah umah dr sentul ke sentul ;n heheh tp xde gambarrrr x sempattt nak bergambar mase angkat2 barang tu, kamera tinggal =D

tp ade satu gambar mase tgh makan kat the mall, hee bole laa kann ;p hik hik

mencik mencik tgkap gambar ngn seni, dahlaa aku makin membesar, tgkap gambar sebelah seni berganda2 besar huk huk (T_T)

time kasey seni sbb belanje makan ;)

********************************************************************************

waah sok hari pertame bekerja, takut2, debar2
eh tp mase entry ni di auto publishkan kul 11 pagi, ape yg aku tgh wat eh kat opis tu? dudu ko tgh watpe tu dudu?
td sebelum tido dah berdiri lame dpn gobok dah, merenung nak pakai baju ape (lepas ni musti2 hari2 aksi bertenung lame dpn lemari sbb xtau nak pakai baju ape hehe)
dah gosok baju n tudung dah
henbeg pun dah isi2 barang dah (waaah aku dah ade henbeg keje~)
skang nak tito daa, sok kene bangun awal, xleh bangun lambat lg cam hari2 sebelum ni ;p
tataaaaa :)

(z_z)

13 comments:

surney said...

hoho..glemer lagi la aku pasni.. ;p
time kaseh ye dudu n kuku... (^,^)
oh ya, selamat menempuhi alam pekerjaan yg telah sekian lama ditinggalkan...chaiyok2 ;p

surney said...

erk??ko beri nama 'susu' kat aku??hmmphh..mcm nama 'seseorg'tu lak..

lina said...

leh x nk ckp haceni 'duta the mall'. slalu the mall jadi tempat perjumpaan haceni n kwn2 sjak dia jadi puan eksekutif ni ;p

rosealley said...

gud lak keje dudu!!

dd dudu said...

{surney}
hehee ;p
makasih2 hehe makasih gak sbb rajin sms aku hari ni bertanyekan kabar hari pertama^^ ;p

hik hik kebetowlan ;p

{lina}
boleee boleee ha ha ha susu jadik duta the mall hahahahaha kelaka sungguh :'D habeslaaa lina ban lepas ni ;p

{rosealley}
makasih rosss^^

Tukang cerita said...

Dudu ni, cute ek...
Sweet gitu....
Ikhlas ni tau...

dd dudu said...

{tukang cerita}
kak segunung nunu, em em akak tau saye yg mane satu ek ;p hihi

Tukang cerita said...

Tau lah dudu...
kan ada muka gardener kat header atas tu....

dd dudu said...

eh ha ahh ekk ;p hik hik hik
ni lisa laa ni letak muke gardener kat atas ;p
hihi tetibe pestisid kene sbb dudu malu ;p

surney said...

lina ban...kamu kata aku duta the mall???...hoho...yela, dah 2 kali aku jupe ko kat the mall pastu makan2 skali..puk puk kat lina ban kerana melantik aku jadi duta the mall..hoo..

dd dudu said...

{surney}
hi hi lina duta mines, bole? ;p

pandangdenganmatahati said...

a'a laaa
tetiba size ko jadik 2 kali ganda size hasni

uh uh kurusnya hasniiii

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
kaannnnn ;p terus jadik 2x ganda hik