Tuesday, July 21, 2009

hadiah dari 2 sahabat

Assalammualaikum sumeeeeeeee ;D (bagi salam dengan gaya terlebih dos)

korang dah makan?? :D (iewwww)

ehem ehem (betulkan tekak balik)

nway, last week, awa singgah ofis dan panggil saye dan ezan turun.. setelah turun 3 tingkat, akhirnyeeee awa memberikan kami ini!!! :D

dan aku terus riang dan tersenyum sampai telinga ( ^_________^ )

aaaaa terlalu seronokkk dapat pin pin comel niiiiii aaaaaaaaaaaaaaa awaaaaaaaa aku sukeeeee gilerrrrrrrrrrrrrrrrrr laaaaa pin yg ko bagi niiii ko tauuu taaaaaakkk (^___________^) dushh dushh pukul awa dek terlalu gumbira, heww

and kalau korang nak tau kan! pin-pin ini laaahh impian aku sebenarnyee :D impian ape? impian jual pin comel macam ni laaa :D x caye tanye mak aku, kuku, dan lina... dari duluu lagi aku asik membebel2 nak jual pin nak jual pin hehehe ;P sebenarnye, pembekal dah ade, cume tunggu aku nak start bergerak jek laa hehehe tungguuuu yuk kemunculannnnn kedai pin ku hehehehehhehehe
.. dapat hadiah dari awa ni, lagi bersemangat aku nak start bergerak jual pin2 comel ni.. oh oh oh p('o')q

untuk gambar yang lebih menarik sile laa melawat blog ezan ni haaa, tapi pin lain siket laaa, tapi care ezan tangkap gamba2 pin ni membuatkan yang comel bertambah comell ;)



okiee abes kesah pin comel..


sabtu hari tu seharian bersama lina.. lepas tu mase dalam bilek die, tiba-tiba die keluarkan satu plastik dan "dd nah untuk ko"

waaaa apakah ini^^


pashmina????? (terus bergegar bilek lina sebab aku terlalu seronok) ;P

alaaa aku tau korang ramai yang dah ade pashmina kann~ tapi aku x ada pun pashmina lagi sob sob sob, kadang2 jeles gak tengok kat ofis, ezan ada, umu ada, aida ade, bile sejuk2 yang lite2 leh pakai pashmina instead of sarungkan baju sejuk hihi .. aku lak~~ menggigil2 kesejukan tanpa pasmina (panggg!!! terus kene lempang dengan semua readers)

tapi sekarang, aku dah ade pashmina :D color purple pink tuu, sangat sukeee okayyy :D
bole laa nak eksyen2 dengan rakan2 ofis selepas iniii (terus kene jeling ngan ezan huk huk)..

terima kaseh lina, sejak ada pashmina, saya tidak rasa rendah diri lagi ;P hihi mau kene lempang laju2 ngan lina ni karang hiks

okiee dadada (''.)/

-puteri buah peach-

7 comments:

lina said...

welkam =)

salwa said...

haha...gilak lu dude

mun-e said...

dd.ko pun penah ckp ngan aku nak jual pin. rase2nya ngan sume org ko cakaplah. :p

AnneWeeza said...

hik..hik.. =) kite plak yg senyum2 suke... =) n pon ade nak kasi dd something...nak wat teman si bunge dlm adik kelisa kamoo tuh.. =) sabor yuk..one day kite jumpe nnt.. =P

dd dudu said...

{lina)
hihi ;)

{salwa}
lu la gilak ;p

{mun-e}
oo yeeee? hihii malu sayee awwwww

{anneweeza}
waaa ape la yg nak di bagi tu ye^^
ohh okiee nanti kite jumpe yukk bile ade peluang ;) bile kite anta baju ke an ;p

Anonymous said...

ingat lagi x kite pun ade SATU pashmina gak!! yang kte dok pakai kan kt Hakim tu??ingt x ingt x???hihi

dd dudu said...

{Red}
ooooh untuk jejaka bertudung tuuu

ingatt ingatt ingattt :O

tp linda jarang bawak, pu~