Sunday, July 12, 2009

sekian lama

(lagu iringan adalah lagu ct, sekian lama ;p)

brr brrr brrr (kesejukan)..
sekarang sy kat mohe..
semalam kat mohe..
hari ni pun kat mohe.. (pantun 3 kerat)

giler x de life aku kan, hujung minggu pun bekerja sob sob sob..
very not me laaa busy2 melampau ni huk huk~
banyak perkara yg aku nak buat asyik tertangguh je huhuhuu
oh oh hapuskanlah air mata mu~
fikir positif je sekarang ;p

x pelaa dd, sekurang2nyeee walaupun kamu bekerja hujung minggu, kamu di kelilingi kawan2 (tidak keseorangan, kalau seorang2 memang give up dah aku ngeheeee), dan bile pulang kamu di sambut oleh mak ayah dan makanan2 yg sedap2 hihi fikir positif fikir positif :p

semangat atsukuru dd dudu p('o')q

uppss well, nex week hari sabtu sesiape pun x bole kacau aku tau.. nak pergi majlis pertunangan shai di waktu siang dan wedding iza di waktu malam.. dua2 kawan baik sekolah aku bertunang dan berkahwin di hari yang same hee.. sape kacau memang dapat peluru free ar dari aku.. hew hewww

brr brr sejukkk
taaa~~

terimalah puteri buah peach dan wayar2 di bilek server

********update

aaaaaaaaaaa aku tension laaaaaa :0 hari2 pun kene fikir nak pakai baju ape pergi keje esok, hari-hari kene fikir dah gosok baju ke belumm aaaaaaaa ;0 hujung minggu pun kene fikir, lepas tu hari ahad pun kene fikir untuk hari isnin aaaaaaa x kan x ada satu hari yang aku x perlu fikir semua iniiii aaaaaaaaaaaa ;o (jerit sekuat2 hati)

pangggggg~~~ kene lempang ngan suzila (ntah sape ini)


********update

s*l*a dan h*k*m, korang tauu takkkk yang a*u pun akan mengikut jejak korang jugak... korang paham x perasaan aku sekarangg pahaamm taaaakkk :'o (diiringi bunyi hujan lebat yang terus turun)

sigh~

9 comments:

mun-e said...

aaaaaaaapeeee? di ofis???? :O

saje tambah tekanan :D

sambalgesekanaknogori said...

patut lama tak updated ye...tumpang baca blog ye...

dd dudu said...

{mun-e}
pangggg~~~
bg ko tekanan balik ;p

muni, bukan di ofis, sob sob, tp di MOHE.. lg sadis.. wuwuwuwuw

{sambalgesekanaknogori}
saye try klik link awak tapi error.. nape ek.. thanx bace blog sy nway :)

mun-e said...

"s*l*a dan h*k*m, korang tauu takkkk yang a*u pun akan mengikut jejak korang jugak."

errr nak suh aku isi huruf kat tmpt2 kosong tu ke.. hihihi

dd, kalo malas pk, jadi mcm aku. nak pegi ofis baru pilih baju dan gosok. so sebab dah lambat xde mase dh nak tmenung lame2 capai je mane2 terus gosok. heheh.

nurul azida ahmad said...

dd ok kah kamu? kesian kamu...hukhuk...
all d best...akan mengikut jejak langkah merekA?
bagaimana tu?

dd dudu said...

{mun-e}
eh xpe xpe xyah isi muahaha nak suh dorang makan cili sendiri hehe

muni muni, klu aku xbole laa klu pagi2 baru decide hahaha lagi naya.. same je peningnyee :D tetap memilih2 jugakk :P dah laa skang aku pergi ngan ayu.. nanti lambat lak aku wat die tertunggu hehehe...


{zieda}
zieda zieda~~~ hihi nape zida cam hang kejap ;p

adakah a*u tu ko ingat "aku"????? tak laaaa, a*u tu adalah ayu aka lyana jasmay (bukan nama sebenar)..

hok hok kamu tau hal itu kan hok hok


{sambalgesekanaknogori}
dah bole bukak link kamu
hai ;)

nurul azida ahmad said...

ooo..hahaha...igtkn kamu...hukhuk..hahahah:-p

rosealley said...

bersaborla dudu, sian ko banyak keje, aku kadang kalo malas nak pk tiap2 hari nak iron kan, aku iron terus ari ahad tu untuk 5 hari keje, kadang2 la, kalo rajin tu datang, haha

dd dudu said...

{zieda}
heee heeee heeee tersedak i~ yg xde kene mengene ni taww~~ muahaha

oh ayu sob sob

{rosalley}
huwaaaaa aku tidak penah serajin itu ;p hehehe