Saturday, April 17, 2010

harga yang perlu dibayar kalau nak bercuti


apakah? jawapannye adalah masa weekend.. kui kui


pagi tadi pukul 10 lebih pergi library.. muni pun ada, hehe muni tu nak study sempena exam dia bulan 5..tapi saya perlu siapakan kerja di ofis, jadi saya terpaksa tinggalkan dia.. hai muni, apa kabar kamu di sana? hehe


sekarang saya di ofis.. seorang2 di bahagian aplikasi. wuwu.. so far ok lah, tak delah takut sangat sebab tau ada orang lain di bahagian lain, dan nampak ramai student2 keluar masuk dewan kuliah kat depan ni.. uikk student ukm, korang ada kuliah hari sabtu kah?
uhuk ni yang rasa nak kawen cepat ni gatai nooo.. kalau dah kawen, bolehlaa kuku temankan buat kerja ni.. saya buat kerja, dia duk sebelah main game atau layan anime, heehee.. takdelah takut buat kerja sorang2, kui kui..



26hb ni nak cuti, selama seminggu... dah disokong dan diluluskan pun.. tapi, 1 Mei, pendaftar nak pakai sistem saya dah, sempat je untuk siapkan yang tak siap lagi ni dalam masa seminggu.. tapi sebab saya nak bercuti, waktu-seminggu-yang-sempat-siapkan-kerja-itu terpaksa di compact2kan dalam masa 2 hari weekend ni, sebab selasa depan nak demo dah.. wuwuuwuwu tidur pun tak lena semalam teringat2 kat kerja yang tak siap lagi :( bila bangun tidur pagi tadi muka macam hantu jek.. hehhhehee..

takpe2 siapkan kerja ok.. nanti boleh laa bercuti dengan senang hati kalau kite tak bebankan orang lain dengan kerja yang tak siap ;)

chaiyuk2 dd p('o')q

eh apa kejadah nye aku update blog kalau tengah nak siapkan kerja ;p huk huk walau bagaimanapun duit nuffnang nak kumpul juga untuk kawen ;p hew hew hew

ok dadada (^^.)/

4 comments:

mun-e said...

aku sudah nampak budak2 baru nak up itu :)

euwwwwww~

muahaha :D

dd dudu said...

{mune}
muahahahaaa kann~ ;p

rase nak sepak bontot dorang jek sambil cakap "hey pleasee laah~ x kool pun korang~"

hek hek hek

rosealley said...

berusehe dudu!!!!!!

dd dudu said...

{rosealley}
hehe demi bandung ;p