Tuesday, November 17, 2009

Melaram dengan tudung bandung

ehh hari tu kaateeeee last entry pasal bandung? *dialog rekaan untuk pembaca

hoh biar ar ;p


ermm mase pegi bandung hari tu, aku ade beli 4 tudung untuk diri sendiri, hehe punyelaa rambang mata, tp 4 helai ni yang berjaya jadik finalist ku hik hik...

lepas balik bandung, kitorang 3 (dd rosa ezan) duk melaram tudung bandung aje laa bile pegi keje hehehe... besss, unik, cantek dan selesa :D









ermm dua2 helai tudung ku yang dalam gambar ni dalam 10 ringgit camtulaa... ade lagi 2 helai kat umah versi pendek dalam 7 ringgit kot.. hoho...

hehe asyik puji tudung bandung je... x aci pulak kann ;P tudung Malaysia pun cantek2 jugakkk, betol x kawan2 (^_-)v

tudung Malaysia, pinjam mak punye ;p

ermm korang perasan kowwtt awning untuk tudung Indon tebal sikett, kat sini lak nipis siket.. hehe tapi ikut orang laa suke yang tebal ke nipis.. cam aku kadang2 awning tebal menembamkan muke siket.. awning nipis lak kadang2 muke buat aku nampak pelik.. jadiknyeee, aku layannn jekk dua2 versi tudung ni hehehhe ;P

okiieee taaaaa (' '.)/

oh p/s ku --> entry ni banyak gambar tudung, macam blog jual tudung pulak dah rupenyee ;p

oh p/s lagi --> ciare ciare, gambar atas yang aku pakai baju pink tudung pink tu kan, ok x ek kalau buat masuk PINKY LADY CONTEST? :D aku nii sukee pink tapi x banyak gamba pakai pink dan muat 1 badan dalam gambar laa, owhhh~ :P

10 comments:

mun-e said...

ayoyoyo dh bnyk tudung pon rembat mak punye jugak

kekeke

(aku pon same ;p)

mun-e said...

eh..cantik2 la tudung bandung ituuuuu

plg suka ngan ros beli. mmg die cutting senget gitu ek?

rosealley said...

i like awning tebal from indon, suke sangat, heee

maceh muni, heeee, cuttingnya senget2 tapi labuh sebenarnya tudung tu, aku ejas2 sket la masa pakai tu

dd dudu said...

{mun-e}
kekeke, biase dahhh :P

{mun-e}
alaaaaa muniiii, tudung fink fink aku tuu ko x sukee keeee ~(^o^)~ comelll tauuuuu~~ ;p

{rosealley}
like like gak hehe~ paling suke sebab dorang x kedekut beads untuk tepek atas awning tebal tu, awwww~

Diarihatiku1976 said...

wahhh ..melayam ya...

dd dudu said...

{diarihatiku1976}
begitulaah hehe ;p

Diarihatiku1976 said...

t singgah.. jom link...

dd dudu said...

{diarihatiku1976}
sudah link ;)

{ciare}
hehe sarung je laa, die memang dah terletak gitu ;)

taakk tembamm kott, try dulu ngeeeeee

heheheeeeee ok ok bisa di fikirkan lagi nii ;)

mun-e said...

dd..suka jgk. cume kaler purple tu cantik plak hehe.

eh aku br tingat. aritu aku beli kan mak aku tudung cutting senget ni laaaaa. kaler putih. hahah baru tingat.

harga nya dlm 35hengget kat jln TAR. hoho. kire murah la ek korg beli kat sane ;)

dd dudu said...

{mune}
ngeeeee ;P

ha'ah sana murah siket, hoho tp kalau pandai tawar menawar, laaaaagii murahhh, hok