Friday, November 13, 2009

Peraduan Gerbang Cinta Mega Utusan


asyik cerita pasal Bandung jek, meh selingan dengan iklan kejap ;p

entry ini akan melekat sehingga hari jumaat ni tauu ;)

ok mule2... korang klik laa link ini :)

selepas itu korang vote laa kawan saya ni :D

vote for Afandi Isa & Nurfairuz Aina Kohar

kenapa saya suruh vote mereka?

sebab Aina ni roommate, soulmate dan kawan baik saya kat matrik melaka, dan masih bercontact2 sehingga sekarang :D

Aina dan fandi ni dah bercinta 7 tahun dah.. sejak dari matrik lagi..
saya paling ingat percintaan mereka ni, sebab Aina ni keras hati siket.. fandi ni lakk minat kat Aina... macam2 cara laaaa die buat untuk pikat si Aina ni sampai tahap Aina menyampah dah kat fandi.. bile Aina cerita menyampah2, sampai dengan aku2 sekali ikut menyampah hahaha, sorii fandi ;p

tup tup dengan keromantikan yang di miliki oleh fandi ni, aku perasan Aina slow2 menerima cinta fandi.. so suwiitt~~ macam dalam cerita hindustan dah ni ;p hek hek

untuk cerita selebihnyaa biarlah tuan punyaa badan bercerita kan... korang klik kat link diari peserta.. lepas tu dekat website tu jugak korang boleh tengok video camne Aina di terjah untuk diberitahu die adalah finalis Peraduan Gerbang Cinta ni hehe..

setelah 7 tahun bercinta, diorang nak mengakhiri hubungan dengan ikatan sah perkahwinan.. jadiii, jom kite vote mereka beramai2, untung2 perkahwinan mereka di taja :D oh oh kalau mereka menang, habuan berupa tajaan perkahwinan bernilai RM150,000 bagi pemenang tempat pertama.. hebat!! apa salahnyaa kalau kite beramai2 support kawan saya ni kan? saya mustilahh support my Aina^^

hehehe nahh, gambar lama saya dan Aina kat matrik ;p

jangann lupaa vote for Afandi Isa & Nurfairuz Aina Kohar (^_^) (^_^)

9 comments:

marinahunny said...

dh undi dh..hrp2 ada peluang la dorang ni..

dd dudu said...

{marinahunny}
Ya Allah kakkk, time kaseh sgt tauuuu :) mesti diorang pn sgt berterima kasih pada akak :')

w a w a A Z U R A said...

dd,
dlm gmba tuh ada ko ngn kawan ko eh??
yg ne satu ko??

ok, aku rasa aku ada masalah-nak-mengenal-org-dlm-gmba laaa...
jadi cm kes nk kenal gmba izwan pon gitu gak ;p

ok la, nk g cari beger laa nk mkn~

dd dudu said...

wawa, aku yg belah kanan tu laa pang~ ;p

erm aku snap gambar ni direct dari photo album, soo ade mulut lari2 siket, hidung lari2 sikett heheheehehe kat photo album kan ade plastik yg melekat atas gambar ;p

w a w a A Z U R A said...

dd,
nape ko tk kuar kn gmba lu dr plastik album?? hihi~

*larilaju2drdd*

dd dudu said...

{wawa}
hik hik tegur indaaa~~

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. nanti saya vote ekk...

dd dudu said...

{diarihatiku1976}
thanx ye kak bg pihak aina ;)

Anonymous said...

qistina tu sepupu sy, n dpt no 2..

anyway, tahniah pd kawan kamu.... (^_^)